account

Status
Niet open voor verdere reacties.

bimmer

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
ik heb het proggie pcmedik gebruikt, en het gedane gerestored maar helaas; wat pcmedik deed, blijft terugkomen. het gaat om een aanmeldingsaccount of hoe je dat ook noemt. voordien startte ik XP Home op en alles ging zonder aanmeldingsschermen. nu krijg ik steeds te zien dat ik mij moet aanmelden. ik wil terug naar de vroegere toestand. systeemherstel vermeldt geen herstelpunt en zoals gezegd, de restore functie van pcmedik heeft de nieuwe situatie niet teruggeschroefd.:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ga naar Start>uitvoeren>control userpassword2>vinkje weghalen, klik op toepassen en opnieuw opstarten..

hmm, bij "uitvoeren" typ je doorgaans de naam van een exe-bestand. is "control userpassword2 een exe-bestand???
bij enter klikken 'zie screenshot) gebeurt niets, niks zie ik verschijnen dat ik kan uitvinken.

Bijlagen

• uitvoeren.jpg
    uitvoeren.jpg
    17,8 KB · Weergaven: 29
Je hoort het volgende scherm te krijgen.
(zie bijlage)
attachment.php

Je kan het ook bereiken via Configuratiescherm>gebruikers en wachtwoorden.

Bijlagen

• schermpje.jpg
    schermpje.jpg
    43,4 KB · Weergaven: 140
tja, ik krijg een ander scherm te zien. bij configuratiescherm staat bij mij "Gebruikersaccount", wat verschilt van "gebruikseraccounts en wachtwoorden" bij jou.

Bijlagen

• wat_ik_zie.jpg
    wat_ik_zie.jpg
    60,2 KB · Weergaven: 35
Dat kan kloppen, want ik werk met Win2000.
Ik weet dat het schermpje, wat ik in m'n vorige bericht liet zien, ook in WinXP zit.

In het scherm, wat jij nu laat zien, moet je naar;
"De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen"

dan krijg ik volgend scherm. welkoomsvernster stond al afgevinkt en bij rebooten krijg ik dat dus niet te zien, maar het aanmeldingscherm staat er wel telkens.

Bijlagen

• vervolg.jpg
    vervolg.jpg
    54,6 KB · Weergaven: 38
Ben je wel als "Administrator" ingelogd?
Dat van control userpassword2 moet werken.

Ik heb momenteel geen WinXP geinstalleerd staan, dus kan het een en ander niet nakijken voor je.

tja, ik zie niet hoe ik anders ben ingelogd. dat van die "control userpassword2" werkt in geen geval! (bij mij)

ik ben "beheerder" zie ik, dat zal wel nederlands zijn voor administrator zeker?

Geplaatst door bimmer
dat van die "control userpassword2" werkt in geen geval! (bij mij)
klopt een fout van mijn kant.
Er hoort nog een S bij.:o
Probeer dit eens;
control userpasswords2

Heb er overheen gelezen.

control userpassword2 bij uitvoeren werkt bij mij ook niet .win xp pro.
Is denk ik alleen voor win2000. op ander systeem win xp home werkt ie ook niet

met de S werkt ie inderdaad

ja! nu krijg ik wel het scherm dat jij bedoelde. wat nu?

hmm, krijg ik plots andere aanmeldinfsproblemen. moet wachtwoord intikken hoewel ik er geen heb. als ik er geen invul en op OK klik, geraak ik toch binnen. allemaal verre van leuk dus heb ik maar de grote middelen gebruikt en systeemherstel naar twee weken geleden geactiveerd en nu is alles wel prima.
F_U_C_K Y_O_U Bill Gates!!!!!!!!!

Hoe komt men deze truken te weten zoals control userpasswords2? Zou het niet veel gebruikersvriendelijker zijn wanneer deze en andere zaken door windows iets duidelijker werden doorgegeven aan de argeloze gebruiker?
Joop

Geplaatst door jepewe
Hoe komt men deze truken te weten zoals control userpasswords2? Zou het niet veel gebruikersvriendelijker zijn wanneer deze en andere zaken door windows iets duidelijker werden doorgegeven aan de argeloze gebruiker?
Joop
Dan zou je bij Bill Gates moeten zijn.:D
Verders vind je heel veel tips op diverse site's.
Onder andere op http://www.schoonepc.nl/ staan duidelijke tips.

Bedankt Crash,
Ik weet dat er mensen zijn, die zelfs geen internet hebben, of dat hooguit gebruiken voor het ontvangen en versturen van email...... Voor hen is dat geen echte oplossing dus. Zou het zo langzamerhand niet eens tijd worden, dat de gebruikers van heert Gates' software een soort belangenbond beginnen om hun problemen aan te kaarten etc.
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan