Account

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb weer eens iets stoms gedaan.Mijn vrouw wilde dat schermpje kwijt waarin je je wachtwoord moet opgeven,wat heb ik nu gedaan, ikheb in systembeheer bij gebruikers account uitgeschakelt. Nu kom ik niet meer in haar computer, hij start nog steeds met haar naam op en dan is het over , verder kom ik niet meer. Is dit nog te herstellen ? Gr. rama

Windows XP Home Edition? Start dan op in Veilige Modus (met toets F8) en kies je Administrator account. Hiermee zou je je account weer moeten kunnen activeren of andere aanmaken.
In WinXP Pro kun je als Administrator aanloggen door op het aanlogscherm 2x op CTR-ALT-DEL te drukken en dan Administrator (blanko wachtwoord?) in te vullen in het aanlogscherm.

Zonder account kiezen opstarten kan via START > Uitvoeren > control userpasswords2 > OK
Dan vinkje weghalen en juiste account opgeven om aan te loggen.

Laatst bewerkt:
Hallo ik ben weer in de computer,heel erg bedankt. Kan je me ook vertellen hoe ik dat hele schermpje weg krijg , zodat de computer gelijk doorstart zonder wachtwoord enz. Gr. rama

Dat heb ik je hierboven al verteld:

START > Uitvoeren > control userpasswords2 > OK
Dan vinkje weghalen en juiste account opgeven om aan te loggen.

Dat snap ik maar is het nodig een account te hebben om in te loggen

Ja natuurlijk. Het is in Windows XP onmogelijk om zonder account binnen te komen. Je moet dus een bestaand account opgeven waarmee je standaard wilt aanloggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan