"Accountfout" na installatie Office 2024

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Allereerst nog de beste wensen voor 2025.

Ik heb weer eens een probleem. Op mijn pc heb ik een officiële versie staan van Microsoft Office 2021. Deze heb ik gisteren willen vervangen met (wederom) een officiële versie van Microsoft Office 2024. Na de installatie van Office 2024 geeft het accountblad binnen office een "Accountfout" weer, die ik maar niet krijg hersteld. Zelfs niet met de Windows Authenticator op mijn smartphone terwijl de herstelcode hiervoor gewoon binnen Authenticator wordt gezien en goedgekeurd. Ik weet ook eerlijk gezegd niet, waar ik het zoeken moet.

Bijgaand een printscreen van de melding. Omdat het meen ik raadzaam is, heb ik mijn emailadres maar onherkenbaar gemaakt.

Omdat ik niet weet of dit slechts een "Office-probleem" is, heb mijn hulpverzoek ook maar binnen de "Windows"-helpgroep geplaatst.

Ik hoop spoedig van jullie te horen.

Groeten,

Rob.Office 2024 - Account Error.png

Wat zie je bij je account als je inlogt op de Microsoft website?

Bedankt voor jullie reactie.

Als ik Microsoft Word Open zie ik rechtsboven het pictogram van mijn account met daarnaast het gele driekhoekje met uitroepteken. (zie printscreen). Als ik daarop klik dan krijg ik de volgende melding “Fout in account” (zie printscreen) Klik ik hierin op “Mijn Microsoft account” dan kom ik op de Microsoft site terecht met daarin mijn accountgegevens. Ongetwijfels dat het aan mij ligt, maar ik zie hier geen bijzonderheden die mijn aandacht vragen.

Bijlagen

• Fout in Account.png
    Fout in Account.png
    595,1 KB · Weergaven: 1
Terug
Bovenaan Onderaan