Accountinstellingen kopieren naar andere PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje1

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
Hallo,

Ik wil mijn accountinstellingen van Microsoft outlook 2007 kopiëren naar een nieuwe PC met ook Microsoft outlook 2007. Ik heb wel al mijn E-mails gekopieerd (de map .pst) dit gaat prima. Echter ik heb meerdere POP/SMTP accounts en deze wil ik graag ook overzetten. Kan dit of moet ik de instellingen allemaal weer met de hand intypen?

Wie weet dit?

Hangt van de versie Windows af op de nieuwe computer. Als ik mag aannemen dat daar Windows 7 op draait, dan kun je daarvoor Easy Transfer gebruiken van je Windows 7. Bekijk zeker ook even de video die daar staat, zeker als je nu op de 'oude' computer een ander besturingssysteem hebt staan.

Tijs.

Je zal ze met de hand moeten inkloppen:(.
Dit is een stukje beveiliging:thumb: vanuit MS (heeft niks met besturingssys te maken).
Misschien dat er een software is die dit voor je kan......, ben dit (nog) niet tegengekomen.

Je kan de instellingen ook met de [Wizard mijn instellingen] opslaan (waarmee meerdere instellingen kunnen worden bewaard). Deze wizard maakt geen back-up van de wachtwoorden, deze moeten dus nog apart worden achterhaald en opgeschreven!

Ik heb ze ingeklopt met de hand, dit lijkt mij toch het snelste.

Toch bedankt voor de info, heb wel Easy Transfer ontdekt nu.:)

Ik denk dat je gewoon met Easy Transfer het had kunnen overzetten, incl. de vereiste wachtwoorden. Dat verhaal van Quatsch geloof ik niet daaromtrent.

Fijn dat je toch wat aan de tips hebt gehad.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan