accountnaam niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooske04

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2011
luitjes,

in Outlook 2010 heb ik mijn "hetnet.nl" account toegevoegd. Nu wil ik die een andere naam geven, maar die wordt in de mappenlijst niet zichtbaar, daar staat het volledige emailadres. Via eigenschappen heb ik de weergave naam aangepast en in mijn lijst met accounts staat wel de aangepaste naam. Alleen in de mappenlijst dus niet.
Wie weet een oplossing?

Hoi Manamana,
nee, dat is het helaasniet. Ik heb geen probleem met het aanmaken, en ook via accountinstellingen staat de naam wel goed, alleen in de mappenlijst dus niet, terwijl mijn andere accounts wel gewoon hernoemd zijn en ook zichtbaar zijn.....

Klik met rechts op "hetnet" account > eigenschappen > geavanceerd, hier zou je de weergave naam kunnen aanpassen.

attachment.php

Bijlagen

• Weergave naam.jpg
    Weergave naam.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 361
Crash,

bedankt voor je reactie, maar daar heb ik het al aangepast en daar staat het goed! Dat is juist het rare......
Ik weet dat bijvoorbeeld bij exchange-accounts het idd niet mogelijk is om de weergave aan te passen, maar dat is hier niet het geval.

Zou toch kunnen dat het aan Hetnet ligt. :confused: weet dat inderdaad op een Exchange account, het op server niveau bepaalt wordt. Een andere mogelijkheid zou ik niet weten.

Hallo,

Doe deze stappen eens:

Bestand>account instellingen>klik in het eerste venster op wijzigen>vul bij naam je volledige naam in.

Voor de zekerheid een screenshot bijgevoegd.

Knipsel.PNG.

Bedankt, maar ook daar staat de aangepaste naam al juist
Het is echt alleen in de mappenlijst :-(

Dat is je mailbox naam, en deze pakt automatisch het volledige mailadres.
Dit is zo niet te veranderen, maar ik blijft voor je zoeken.

Goedemorgen. Mhh Het ligt dus kennelijk dieper. Heb je misschien meerdere accounts. Of heb je al een eerdere account gehad van de versie outlook. Of gecombineerd met een Gamil of hotmail account. Is outlook 2010 nu je standaard account. (Instellen als standaard account) Zou het dat kunnen zijn .

Afin ik vond deze nog is dit het dan. Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan