Accounts "gelijkzetten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korten

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
205
Ik heb een viertal accounts op mijn pc (Windows XP Professional) en voor iedere account hebt ik wel een probleem, wat op de éne account werk gaat niet op de andere enz en wat bij de andere gaat lukt dan weer niet bij de 2 andere enz enz enz

Voorbeeld 1 : bankprogramma werkt perfect bij account 1 (IE) maar niet bij account 2 (melding java ...). Onder account 2 werkt het bankprogramma dan wel weer onder firefox.

Voorbeeld 2 : flash/macromedia werkt bij account 2 maar onder account 3 krijg ik altijd de melding of ik dit wil installeren, ga ik verder dan lukt de installatie maar bij een volgende opstart van de pc is het weer hetzelfde verhaal opnieuw installeren enz enz. Account 4 krijgt ook altijd de melding om te installeren maar daar lukt de installatie dan weer niet (wit vak met bovenaan een rood kruisje).

Ik heb de instellingen van de accounts, IE en firefox onderling al eens vergeleken en kan niets vinden !!


Weet iemand een oplossing ??? Bestaat er een programma om alle instellingen van 1 account te copieren naar andere accounts ????:confused:
 
Hebben al die accounts beheerdersrechten? Zo niet, geef ze dan (tijdelijk) allemaal beheerdersrechten, deïnstalleer de betreffende programma's en installeer ze opnieuw. Als je dan met een andere account opstart zal je misschien wel weer de vraag krijgen om ze opnieuw te installeren, maar dat moet dan goed gaan omdat het account voor alles geautoriseerd is. Weet niet of dit afdoende is, maar je zou het kunnen proberen.

Of er tooltjes voor zijn om ze allemaal gelijk te trekken betwijfel ik.:)
 
Laatst bewerkt:
Klik rechts op deze computer
Eigenschappen
Geavanceerd
Gebruikersprofielen -> instellingen

Daar kijken of je wat kunt (profielen kopieëren bijvoorbeeld).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan