accounts opheffen bij MSN en GMail

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0671

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Kan iemand mij vertellen hoe ik de accounts kan opheffen bij MSN en GMail.
Mijn vader is onlangs overleden.
Van GMail hebben we in elk geval het wachtwoord kunnen achterhalen, maar het opheffen hiervan heb ik niet kunnen vinden.
Van MSN weten we dat hij een account had (ooit), maar geen exacte accountnaam en vooralsnog dus ook geen wachtwoord.

Wie helpt?

Microsoft zei:
Een Hotmail-account sluiten
U kunt een Hotmail-account sluiten door deze niet meer te gebruiken. Nadat een account dertig dagen niet gebruikt is, wordt de account inactief. Na negentig dagen wordt het paspoort inactief. U kunt uw Hotmail-account ook sluiten vanuit de account zelf. Ga hiervoor als volgt te werk:

1. Klik op Help op een willekeurige Hotmail-pagina.
2. Typ Account sluiten in de zoeksectie van het Help-scherm.
3. Klik op de tip Je Hotmail-account sluiten in het Help-scherm.
4. Klik op de koppeling Account sluiten die blauw is gemarkeerd.
5. Lees de instructies. Als u de voorwaarden voor het sluiten van een account hebt gelezen en akkoord gaat, klikt u op Mijn account sluiten.
Opmerking Als een account wordt gesloten, worden alle mappen en e-mailberichten die bij de account horen, verwijderd. Deze mappen en e-mailberichten kunnen niet worden hersteld.

Aldus Microsoft zelf

Edit:

Gmail heeft ook informatie voor je:
Google zei:
How do I cancel my Gmail account?

If you decide that you don't need your Gmail account anymore, and you're sure you won't want your username in the future, you can simply close the account. Here's how:

Click Settings at the top of any Gmail page.
Open the Accounts tab.
Click Google Account settings.
Click Edit next to My services on the right side.
Click Delete Gmail Service.

Once you close your Gmail account, you can't reactivate it, and you won't be able to retrieve any messages. We can't guarantee that your username will become available again if you delete your account.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan