accu/batterij Nokia 3310

• Onderwerp starter Onderwerp starter Olga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Olga

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
De accu van mijn Nokia3310 is aan vervanging toe. Kan iemand me zeggen welke batterij ik het beste kan kopen? Er is een BLC-2 950 mAh Li-ion en een BMC-3 900 mAh Ni MH te koop.
De een zou langer meegaan, hogere capaciteit hebben en weinig geheugeneffect hebben???
Heeft iemand advies voor me? De prijzen willen ook her en der nogal verschillen.
Bedankt alvast.
Olga

nokia accu

Ik zelf denk dat je het beste weer een originele accu moet kopen van nokia.
Maar ik heb gehoord dat de b-merken ook goed zijn, deze zijn te koop bij bijvoorbeeld het onderdelenhuis etc...
Heb je geen garantie meer?

groet john

Ga altijd voor een mAh Ni MH accu.
Deze hebben geen geheugen effect.

Maar wanneer je ziet wat zo een accu kost, kan je misschien beter een nieuwe Nokia 3310 kopen.
Deze zijn veelvuldig in de aanbieding voor €50,--
(Ik kocht een nieuwe accu, en 1 week later ging mijn 3310 stuk
:confused: :confused: :confused: )

Greetz Patrick

@ Olga,

Waar jij het over hebt is een Li-ion accu, die kosten tegenwoordig bijna niks meer. Ze zijn voor nog geen 10 euro te koop op ebay.

Het zijn niet de originele, maar hebben wel veel meer capaciteit.

Hoi allemaal,

Ik kan misschien inderdaad beter meteen een nieuwe GSM kopen, maar zit ik dan niet aan de nieuwe pre-paid provider vast? Ik wil mijn oude nr. houden nl.

Overigens: zijn de B-merken in accu's wel betrouwbaar? Ik hoorde ooit eens iets over ontploffingsgevaar.

Groetjes, Olga

Je koopt (mits je deze wilt) gewoon een nieuwe 3310 voor €50,-

Voor een paar euries laat je hem simlockvrij maken.
Voor de 3310 heb je daar alleen een datakabel voor nodig, en een klein progje.

Nu kan je gewoon je oude simkaart erin stoppen.

Mvg Patrick

Wat betreft het unlocken van je (misschien) nieuwe telefoon, kan je dit gebruiken.

Mvg Patrick

Sorry voor de late reactie. Ik heb uiteindelijk via e-Bay een accu besteld voor weinig geld en nu werkt alles weer naar behoren.
Allemaal bedankt voor de reacties. Groeten, Olga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan