Wij hebben een Acer notebook van iemand overgenomen. Doordat het systeem (XP-Home) erg vervuild was, heb ik Windows XP-pro erop geïnstalleerd.
Tijdens de installatie deden het toetsenbord en de muis het ineens niet meer. Toen ik de accu los maakte, had ik weer volledige toegang.
Ik heb de laptop zonder accu eraan opnieuw geïnstalleerd en alle drivers en patches erop gezet. Alles werkte, inclusief draadloos internet. Maar toen ik de accu aansloot, was ineens de draadloze verbinding verdwenen. Drivers opnieuw geïnstalleerd, maar er wordt geen draadloos netwerk gevonden.
Er moet dus ergens een conflict zijn met de accu.
Iemand die mij op de goede weg kan helpen?
Het gaat om een Acer Travelmate 2480, OS: Windows XP, SP-3.
Tijdens de installatie deden het toetsenbord en de muis het ineens niet meer. Toen ik de accu los maakte, had ik weer volledige toegang.
Ik heb de laptop zonder accu eraan opnieuw geïnstalleerd en alle drivers en patches erop gezet. Alles werkte, inclusief draadloos internet. Maar toen ik de accu aansloot, was ineens de draadloze verbinding verdwenen. Drivers opnieuw geïnstalleerd, maar er wordt geen draadloos netwerk gevonden.
Er moet dus ergens een conflict zijn met de accu.
Iemand die mij op de goede weg kan helpen?
Het gaat om een Acer Travelmate 2480, OS: Windows XP, SP-3.