Accu heel snel leeg Samsung galaxy TxT(B5510)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sh00t

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Hallo,
Ik gebruik mijn mobiel al 2 jaar lang zonder problemen. Ik kon het 2 dagen lang gebruiken zonder het op te laden. Vorige week ging ik eventjes mijn mobiel gebruiken voor 5min, van volle accu naar ineens een melding dat ik mijn accu moet opladen.
Ik heb mijn instellingen op mijn mobiel op heel zuinig gezet waardoor ik het in totaal 10min kon gebruiken ipv 5min. Ik heb mijn mobiel eens opgestart zonder een SD card, maar toch bleef die maar 10min in leven. Ik laad mijn mobiel altijd volledig op totdat ik een melding krijg dat het volledig opgeladen is. Ik liet hem ook wel eens veel langer opladen maar toch hielp het niet.
Is mijn accu beschadigt? Ik laadde het altijd op via mijn pc met een usb. Mijn accu(batterij) verloor zijn capaciteit niet langzaam maar gewoon in 1x.

Laatst bewerkt:
Klinkt als een typisch geval van accu-infarct. Nieuwe accu zal de oplossing zijn.

Ik ben het niet met je eens gast0225. Mijn galaxy ace ging na 1 1/2 jaar ook geen werkdag meer mee. Nieuwe batterij gaf geen oplossing. Terugzetten naar fabrieksinstellingen en sd formatteren wel. Sd formatteren kan toeval zijn. Ik heb hem uiteindelijk verkocht met 2 goede batterijen...

Mijn advies dus: gegevens en bestanden veilig stellen en terug naar fabrieksinstellingen...

T kan een foute app geweest zijn...

Ik heb mijn mobiel gereset, en kon ipv 10 min daarna 15 min gebruiken, dus het hielp niet echt, maar heb een nieuwe batterij besteld en het is opgelost. Ik vergeleek mijn oude batterij met mijn nieuwe en het bleek dat de oude behoorlijk opgezwollen was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan