accu opladen van dell

• Onderwerp starter Onderwerp starter pcdom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pcdom

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
hallo, ik heb een laptop dell latitude c640, en als ik het netstroom aansluit dan gaat t lampje van de acculaden branden, maar na verloop van tijd (2min) gaat t lampje uit en laad hij niet meer op, dan moet ik de stekker uit de laptop halen en er weer in doen dan doet ie t weer.

weet iemand hoe dit komt?

bios

en nog even een vraag: hoe kan je je bios resetten, wil wat veranderen in het bios, maar is met een wachtwoord beveiligd en weet deze niet (meer).
vriendelijk bedankt

Re: bios

Geplaatst door pcdom
en nog even een vraag: hoe kan je je bios resetten, wil wat veranderen in het bios, maar is met een wachtwoord beveiligd en weet deze niet (meer).
vriendelijk bedankt

Deze vraag staat hier verkeerd (knoopcel batterij er voor een uur uithalen)

is dat een batterij ter grootte van een 50 euro muntstuk? want die heb ik niet, ik heb wel een blokje met een stekkertje eraan van het merk varta? (geloof ik)
en er zit een klein iets ter grootte van ongeveer een half 1 eurocent muntstuk.

en er zit een klein iets ter grootte van ongeveer een half 1 eurocent muntstuk

Zou die kunnen zijn,het lijkt op een horloge batterijtje maar dan iets groter.

Geplaatst door pcdom
is dat een batterij ter grootte van een 50 euro muntstuk? want die heb ik niet, ik heb wel een blokje met een stekkertje eraan van het merk varta? (geloof ik)
en er zit een klein iets ter grootte van ongeveer een half 1 eurocent muntstuk.

Haal het stekkertje er af

dat blokje van varta (merk) heb ik al eens los gehaald maar toen voor maar 10 sec, toen was wel de tijd gereset in de bios, die heb ik weer kunnen goed zetten in windows, heb ik hem er te kort uit gehaald? moet t langer, want er zit geen grote batterij in. en weten jullie iets op de eerste vraag die ik stelde, over die accu? vriendelijk bedankt

Geplaatst door pcdom
dat blokje van varta (merk) heb ik al eens los gehaald maar toen voor maar 10 sec, toen was wel de tijd gereset in de bios, die heb ik weer kunnen goed zetten in windows, heb ik hem er te kort uit gehaald? moet t langer, want er zit geen grote batterij in. en weten jullie iets op de eerste vraag die ik stelde, over die accu? vriendelijk bedankt

Kan zijn dat het meldertje stuk is , of accu op zijn einde

meldertje? waar zit tie? kan die worden vervangen? op de accu zit een lampje om hem te testen en die brand wel gewoon. ik ben ten einde raad! is een andere lader geen oplossing?

Nee het zal wel wat langer moeten voordat je bios daadwerkelijk gereset is, vergeet hierbij niet de stekker van de machine en eventueel monitor los te kopellen, anders is het nut zeer niks.

Maar.....zit er bij de handleiding van de machine geen paswoord.

Als je de pc opstart met een Madboot opstart diskkette kan je de bios ook resetten, kies voor clear the computers bios.

www.maboot.com

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan