Accu probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orion212

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn huidige laptop. Het is al een oud beestje, XXODD M66SE, een tijd geleden uit onwetendheid gekocht op aanraden van de verkoper, destijds een grote fout geweest. De harde schijf is al 2x gecrashed, brander doet het niet meer, de oorspronkelijke lader is doorgebrand, een paar dode pixels enz...

echter sinds gisteren is er nog een probleem bijgekomen. Mijn moeder is als de dood voor brand door standby apparaten ed., en had de stekker van de lader eruit getrokken. Ik kwam thuis en stopte de lader er weer in, opnieuw opstarten.. echter wanneer de lader er nu níét inzit, start hij niet op.

wanneer ik hem dan met de lader opstart, krijg ik wanneer ik de lader eruit haal, continue het 'lage accuspanningsgeluidje', ook al is de accu volledig opgeladen. Ik heb al geprobeerd om hem helemaal leeg te laten lopen,geen effect.

Iemand nog tips? Ik wil sowieso een andere laptop, maar vind het zonde om deze niet te bewaren :)

greets, nick

Da's een vervelende. Accu is net zo oud als de machine? Dan mogelijk even kijken voor een accu leenactie bij een 'bevriende relatie' en indien de machine weer wil werken, aanschaf van een nieuwe accu.............?

Da's een vervelende. Accu is net zo oud als de machine? Dan mogelijk even kijken voor een accu leenactie bij een 'bevriende relatie' en indien de machine weer wil werken, aanschaf van een nieuwe accu.............?

Accu is inderdaad al samen met de laptop 3 jaar oud. Maar kan dat echt van de 1 op andere dag zo gebeuren? ik heb wel gemerkt dat de accu wat minder lang meegaat, en dat zou kunnen komen omdat ik hem 'lui' maak door veel op netstroom te werken.

Het is niet dat hij niet op de accu kan blijven staan. Het lijkt mij meer dat hij niet 'merkt' dat hij vol is. Ik heb de energieinstellingen ook zo gezet dat hij pas bij 3% ovzo begint te piepen. maar zelfs als hij 100% vol is en ik trek de lader eruit begint hij direct daarna te piepen..

mn moeder zei er niets raars mee uitgehaald te hebben, ze wou hem uitzetten, niet gelukt.. (waarom niet is me een raadsel..-.-) en toen heeft ze de stekker eruit getrokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan