Accu????

Status
Niet open voor verdere reacties.

dbijman

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Sinds vandaag laat onze laptop niet meer op.

De stekkers zitten er goed in, op mijn adapter brandt een lampje (geel) wat altijd brandt als ik hem op netstroom heb.

Heeft iemand een idee, hoe ik kan controleren of dat de adapter echt kapot is.

Ik hoop op een spoedige reactie. (ivm nog maar 43%, en anders kan ik morgen pas kijken.

Thanx alvast.

Doet de laptop het dan ook niet meer op de netstroom?
(omdat je aangeeft npg 43% te kunnen)

Hij stond gisteren op 43%. Ik had hem op netstroom staan, (stekkers zaten goed) en hij laad niet op, dat is het probleem.

Toen ik er gisteren mee stopte, stond het op 19%, dus kan niet zo lang meer werken met de laptop.

Misschien dat ik het verkeerd omschreven heb, maar de laptop laat dus niet meer op met netstroom. Wat kan er mis zijn?

Ik denk dat de laptopp dus helemaal geen stroom meer krijgt, anders zou je normaal moeten kunnen blivjen werken als je via de netstroom aangesloten bent.:confused:

Geplaatst door dbijman
Misschien dat ik het verkeerd omschreven heb, maar de laptop laat dus niet meer op met netstroom. Wat kan er mis zijn?

probleem had ik met mn eerste laptop. bleek het aan de adapter te liggen, waar een storing inzat.

knippert het lampje van de adapter? of maakt ie geluid?

Hallo,

Het vreemde is dat de laptop gisterenavond wel aan het opladen was.

Alles was gisteren hetzelfde als vandaag, en jullie raden het al, vandaag laad de laptop niet op. (gelukkig is hij nu vol).

Er brandt 1 geel lichtje bij de adapter, dit lampje brandt altijd....

Iemand nog ideeeen.

Heb je de adapter al is door gemeten om te kijken of er wel genoeg volt/ampere uitkomt als d'r al wat uit komt?
Als je meter niks aan geeft weet je dus zeker dat je adapter overleden is.

Multimeter:
dm615.jpg

Daar moet het mee lukken misschien heeft je buurman zo'n ding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan