Acer 5310 start niet meer op!.

Status
Niet open voor verdere reacties.

David93

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
9
mijn Acer Aspire 5310 start niet meer op. hij bleef in Vista stil staan en alt + Ctrl + del hielp niet dus na 15 minuten drukten ik maar wanhopig op de uitknop.
nu blijft de laptop haken bij het opstarten ( hij laat het witte scherm zien met ACER in groene letters. als ik op f2 druk staat er pleas wait... en gebeurt er ook niets.

wat moet ik doen!!!.
M.V.G. David
 
Laatst bewerkt:
Kun je nog in je BIOS komen? Waarschijnlijk een andere F-toets dan F2.
 
nee, als ik anderen toetsen indruk hoor ik na enkele pogingen ''bliepjes''. geen andere toets werk. het eerste wat ik zie is al meteen het witte scherm, geen bios dus.
 
Zit je toevallig met internet verbonden?

Het kan zijn dat er twee apparaten, of meerdere, tegen elkaar zeggen dat ze niet samenwerken zodat de computer helemaal afslaat.

Probeer eens het overbodige eruit te gooien en dan te testen of ie het nog doet.

Zo nee, zit er blijkbaar een fout of storing oid. in een van je apparaten in je computer, waarschijnlijk moederbord.

Wat je ook even kan doen is op stof controleren, hoewel dit moeilijk gaat bij laptops, zover ik weet.
 
Laatst bewerkt:
oke. ik heb al gemaild naar Acer. maar omdat het weekend is zal het antwoord nog wel even duren. maar ik zal eens even kijken wat ik kan doen met je bericht. bedankt!.
 
Geen dank. Daar zijn we voor. :thumb: Laat maar iets horen.
 
morgen komt UPS de laptop ophalen die hem naar Acer brengt. maar ik vraag me alleen nog af: weet iemand waar ik de RECOVERY CD (van Acer) kan Downloaden?. in een toegestuurden mail kreeg ik het bericht dat als de laptop kan worden gemaakt met de RECOVERY CD ik alle kosten moet vergoeden die gemaakt zijn:shocked:.

De achterliggende gedachte is eigenlijk als volgt. Op het moment dat een reparateur ontdekt dat middels een recovery het apparaat weer 100% functioneert en dus
concludeert dat het probleem veroorzaakt is door software, gaat er een rekening richting de klant. Om de kans zo klein mogelijk te maken en iedereen
tijd te besparen kiezen wij er bewust voor om klanten eerst een recovery uit te laten voeren.
 
Laatst bewerkt:
Recovery CD van windows vista kun je maken door via Start - Programma's - Tools (weet niet 100%) maar je kunt de recovery op de computer maken. Niet downloaden.

Je kunt hem ook kopen volgens mij.
 
De CD is inderdaad te koop... VOOR 60 EURO!. maargoed de laptop is inmiddels bij het repair center dus ik zet deze topic op vraag opgelost.

bedank voor je hulp d0mzy:thumb:
 
Yow is goed joh. Maak maar weer een post als het niet heeft geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan