ACER 5541G draadloos internet doet het ineens niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcrepair

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo mensen,

Ik heb gister een schone installatie van me ACER laptop , de recovery is ook verwijdert helaas ,

Nu is het zo de drivers en dergelijke worden automatisch mee geinstaleerd van de windows 7 installatie , ik heb ook al de drivers van de acer site gedownload dit helpt echter ook niet ,

Wat er gebeurd:

Al zou ik nu een schone installatie doen, dan vind hij wel me Fritzbox wireless internet wel !!

Als ik daarvan nu me wachtwoord in zou typen om draadloos te kunnen internetten krijg ik een melding dt er geen verbinding kan worden gemaakt

Met de laptop van me broertje werkt het allemaal wel en zelfs is dat nog xp !

Wie o Wie weet de oplossing?

Probeer eens de sleutel van de wifi router uit te schakelen. En een update uit te voeren naar sp3.

Ik heb dit probleem ook gehad. En zie het steeds vaker op internet terug.

zelf draai ik windows 7 home premium nu .. dat draaide hij altijd al

me broertje kreeg het net werkend ik zei tege hem wat doe ik verkeerd en jij goed na enkele minute later viel de verbinding toch weer 'draadloos weg '

:S .. pff

ik krijg een melding dat de wifikaart mogelijk eruit is gehaald haha nou hij zit ingebouwd hoe kan dit

The Device may not present or could have been ejected/unplugged from the system.

Heb de juiste drivers geinstaleerd en dergelijke hij komt ook niet meer in me apparaatbeheer terecht.

Sinds ik met pc's bezig ben en wist dat er laptops bestonden heb ik ze nooit gemogen mja dit ding is voor me vriendin..

Laatst bewerkt:
ik heb al verschillende keren het aan en uit knopje gedrukt maar het rode lichje blijf branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan