Acer 5720 toetsenbord HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

leuk2345

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Ik heb zins kort een nieuwe laptop. Maar bij het typen van teksten springt de cursor wel eens terug (automatisch naar een regel naar boven, of hij selecteert een gedeelte waardoor dat gedeelte wordt verwijderd). Waardoor het verschrikkelijk irritant is om even een flink stuk te gaan typen. Dit doet hij op internet, office, kladblok etc. Dus het ligt niet aan Office denk ik ten minste.

bij het apparaatbeheer bij toetsenbord staat het volgende:
- Launch Manager
- Microsoft eHome MCIR 109-toetsenbord
- Microsoft eHome MCIR-toetsenbord
- Toetsen van Microsoft eHome Remote Control-toetsenbord
Besturingsysteem: Vista Home Edition

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? :(

Ik heb zins kort een nieuwe laptop. Maar bij het typen van teksten springt de cursor wel eens terug (automatisch naar een regel naar boven, of hij selecteert een gedeelte waardoor dat gedeelte wordt verwijderd). Waardoor het verschrikkelijk irritant is om even een flink stuk te gaan typen. Dit doet hij op internet, office, kladblok etc. Dus het ligt niet aan Office denk ik ten minste.

bij het apparaatbeheer bij toetsenbord staat het volgende:
- Launch Manager
- Microsoft eHome MCIR 109-toetsenbord
- Microsoft eHome MCIR-toetsenbord
- Toetsen van Microsoft eHome Remote Control-toetsenbord
Besturingsysteem: Vista Home Edition

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? :(

Hmm vreemd, ik zou ook niet weten waar het aan zou kunnen liggen....

Misschien is het verstandig om even naar Acer te bellen omdat hun wel ondersteuning geven

kan miss ook aan de touchpad liggen. ooit laptop laten vallen of zo ?

Mijn muis gaat soms vanzelf helemaal naar links terwijl ik helemaal niks doe :D en ik hem het heeel vaak laten vallen dus ..:D

Jammer dat er nog geen bruikbare adviezen zijn in dit topic, ik heb namelijk exact hetzelfde probleem en het is heel erg irritant. Zelfs in het kortste zinnetje springt de cursor soms zomaar naar een ander stukje om mij daar nietsvermoedend verder te laten typen, zwaar vervelend.
Ik heb ook een Acer trouwens (5310), nog nooit laten vallen en het was ook al vanaf het begin zo.

Ikzelf heb het probleem ook wel is met de laptop van mijn broer of van mijn zus,,
Leun je niet toevallig op een buigbaarstukje plastic waardoor op een of andere manier de touchpad iets kan voelen?

Ik heb ook hetzelfde probleem soms.. Maar volgens mij komt dat doordat als je iets typt dat je per ongluk het touchpad aanraakt met je hand. Zodat de cursor komt waar je muis stond..
Dus je moet proberen te typen zonder dat je het aanraakt.. Dat werkt wel bij mij.. hij verspringt niet meer.

Jammer....

dat niemand een oplossing heeft voor dit probleem.
Ik zit namelijk met het zelfde probleem met mijn (ACER!)laptop.....
Let erg op bij het typen, maar de cursor springt regelmatig een paar regels terug.
Leun, steun of raak niets aan.
Het lijkt of het alleen gebeurt met een 'nk'-combinatie.
Heel onhandig, als je zit te notuleren.

Misschien toch maar met Acer contact opnemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan