acer 7520 opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1989

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
goedemiddag mensen,

ik ben de minder trotse eigenaar van een acer 7520.
ik sluit een paar uur geleden de laptop af en nu wil hij niet meer opstarten.
ik krijg het scherm voor naar de bios te gaan... en bij doorstarten dan word het
scherm zwart en doet niks meer. ik heb de fan gecontroleerd op stof en schoongemaakt.
met en zonder accu proberen op te starten maar steeds hetzelfde resultaat.
iemand tips?

Mvg geert verdonschot

Word in de bios nog wel de HD herkend? Misschien zit de HD niet lekker in zijn socket? Misschien is de HD gecrashd maar dat zou je dan moeten zien in de bios.

Word in de bios nog wel de HD herkend? Misschien zit de HD niet lekker in zijn socket? Misschien is de HD gecrashd maar dat zou je dan moeten zien in de bios.

yep, die word gewoon herkend had ik net gekeken dus ik snap er niks van :/
ga eventueel als mijn schoonbroer vanavond tijd heeft daar de hdd op zijn pc aansluiten en kijken of de fout daar in zit .. nog meer tips? :D

Tja, het kan in dit geval zo veel zijn, geheugen banken niet los? Als je hem keurig hebt afgesloten dan is het vreemd. Misschien toch ergens een klein koudje gevat?

Tja, het kan in dit geval zo veel zijn, geheugen banken niet los? Als je hem keurig hebt afgesloten dan is het vreemd. Misschien toch ergens een klein koudje gevat?

nou ja, ik heb hem een clean install gegeven en het probleem is opgelost! toch bedankt!:thumb:

Tja das een radicale maar voor jouw werkende oplossing haha. Gelukkig doet hij het weer.
:thumb:

Tja das een radicale maar voor jouw werkende oplossing haha. Gelukkig doet hij het weer.
:thumb:

Ik heb de laptop ook en ik heb er ook veel problemen mee en ik ben dus ook ongelukkig met het product dus je bent niet de enigste!

Hier hetzelfde probleem, HD vervangen: geen oplossing, gegeheugen vervangen: niks, DVD verwijderd: nada, koeling eruit gehaald en schoon gemaakt: njente, processor verwijderd, pasta verwijderd schoongemaakt en nieuwe koelpasta aangebracht: noppes. Toetsenbord verwijderd en batterij geprobeerd los te koppelen: niet aan begonnen, batterij zit gesoldeerd. Uit frustratie toetsenbord gestest op slagkracht: eindelijk resutaat: toetsen overal op de grond. :evil:

Conclusie: Acer (inclusief "service") is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik heb uit rancune meteen een HP 3120 LED aangeschaft.

NB. Mijn vriendin had ook een Acer, die starte op een gegeven moment alleen nog op als je de batterij verwijderde...

Laatst bewerkt:
acer trekt op niks

ik heb dezelfde laptop en die is ook aan het afsterven,ook is hij nog maar 2jaar oud. ik kan er bij na niks meer mee doen,hapert bijna overal en sluit vanzelf af,zwart scherm enz.
geen acer voor mij meerr

zelfde ellende

Kan iemand mij vertellen waar die zogenaamde batterij zich bevindt op het moederbord van de 7520?
Ik heb dezelfde problemen eerst vastlopen, dan tijd laten staan en dan ineens start hij weer op.

Alvast bedankt ,
Hans

Ook hier problemen met de ACER Aspire 7520. Heel vaak als ik hem aan zet blijft hij maar laden zonder dat ik verder kom. Er is dan een opstart-herstel nodig om weer verder te kunnen. Kost veel tijd en in de fout-rapportage staat vervolgens dat alles gewoon werkt. Vreemde zaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan