Acer 7520G-604G25Bi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webreal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2008
Hallo,

Ik wil graag een laptop kopen, die lekker soepel loopt en waar ik ook soepel games kan op spelen. Ook nieuwe games...

De Acer 7520G-604G25Bi heeft de volgende specificaties en die lijken mij wle geschikt.

2,2 GHz AMD Turion 64 X2-processor TL64
4 GB werkgeheugen
250 GB hardeschijfruimte
Nvidia GeForce 8600M GT-videokaart
Windows Vista Home Premium voor werk en ontspanning
Blu-Ray-station om films in topkwaliteit te kijken
17 inch breedbeeldscherm
DVI-D-aansluiting
Webcam

Ik heb ook draadloos internet maar die kan ik ook gewoon op die laptop gebruiken lijkt me..?

Bedankt.

waar ik ook soepel games kan op spelen

Op een laptop soepel games spelen is moeilijk zeker als het games zoals battlefield 2 enzo betreft. Een laptop videokaart wordt in principe niet ondersteund door games dus.. en de videokaarten in laptops zijn slapper dan normale versies van diezelfde kaart dus....

Als je laptop een draadloze ontvanger heeft kun je die weldegelijk gebruiken :)

Battleifled 2 loopt moeiteloos op dat ding van jouw. Ik heb de 7520G met AMD Tl-60 en gefor 8400m G. Zelfs onder de NAW mod loopt ie nog perfect. Geen enkele LAG. met de tl-64 en 8600 zal ie dus nog beter lopen. Ik zou zeggen kopen. Oja zelfs battlefield 2424 loop moeiteloos.

Wow, wel fijn om te horen:thumb:
Dankje.

Maar raad iemand dan nog een betere aan voor een prijsje tot 1200 euro, gamen, snelheid, 17 inch zijn belangrijke punten.

Laatst bewerkt:
Overigens moet ik wel zeggen dat ik op Xp draai. Dat maakt de boel zo ontzettend veel vlotter en kan ik langer met de batterij (door minder gebruik en minder warmte minder gebruik koeler enz.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan