ACER 8930G koptelefoon aansluiting ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

appieollo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
Berichten
3
Ik heb op 9-9-9 een acer 8930G gekocht bij de mediamarkt

Nu wou ik afgelopen weekend mijn laptop aansluiten op mijn versterker via de koptelefoon uitgang, maar kreeg daar geen normale 3,5 mm stekker in . (

De stekker paste wel in de microfoon en line-in ingangen.

Nu weet ik dat de koptelefoon uitgang ook bedoeld is voor spdif.( optisch ? ) ....

Weet iemand of je nu een aparte stekker moet gebruiken voor de koptelefoon ??
 
ziet de zijkant van je laptop er zo uit?

dan zou het toch gewoon moeten passen, de standaard koptelefoon aansluiting (3,5mm mini-jack).

op welke manier past het niet? te klein? te groot?
 
ziet de zijkant van je laptop er zo uit?

dan zou het toch gewoon moeten passen, de standaard koptelefoon aansluiting (3,5mm mini-jack).

op welke manier past het niet? te klein? te groot?


Ja, dat is de zijkant van mijn laptop. Het lijken 3 identieke aansluitingen, maar zoals ik heb begrepen, dan is de linkse ( zwarte ) van de 3 de koptelefoon en spdif aanasluiting.

Als ik hier de normale 3,5 mm stekker in doe van mijn koptelefoon, dan krijg ik hem er niet ver genoeg in . De stekker zou nog een 3 a 4 mm verder moeten kunnen, maar ik durf de stekker niet verder te duwen.......
 
Ja, dat is de zijkant van mijn laptop. Het lijken 3 identieke aansluitingen, maar zoals ik heb begrepen, dan is de linkse ( zwarte ) van de 3 de koptelefoon en spdif aanasluiting.

Als ik hier de normale 3,5 mm stekker in doe van mijn koptelefoon, dan krijg ik hem er niet ver genoeg in . De stekker zou nog een 3 a 4 mm verder moeten kunnen, maar ik durf de stekker niet verder te duwen.......




Na een telefoontje vanmidag met de winkel , heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en heb de stekker een extra drukje meegegeven en het is uiteindelijk gelukt om de stekker door te drukken.

Ik heb het probleem opgelost gelukkig..... de koptelefoon uitgang doet het perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan