Acer apsire 8920g problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

2linkerhanden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Hallo,

Ik heb gisteren mijn Acer Aspire 8920g notebook, die ik via bol.com heb besteld binnen gekregen.Alles is goed en het klopt allemaal, ik start hem op en de installatie wijst voorzich gaat allemaal prima.

Nadat de notebook helemaal klaar was heb ik twee spellen op geinstaleerd, die werkte ook prima.Toen zag ik dat ik een back-up cd moest maken, 12lege cd of 2 dvd's.Dus ik twee dvd's natuurlijk, het programa van Acer heet eRecovery dat even tussendoor.Dus toen werd er om een lege dvd gevraagd dus ik dvd'tje in gestopt maar na een seconde of tien geeft eRocovery dat het: "eRocovery Managmend kernel niet meer werkt":confused:.Ik probeerde het toen met lege cd's, en toen werkte eRecovery wel maar tot cd 10 en toen kreeg ik het bericht weer: "eRecovery Managmend kernel werkt niet meer.

Dus ik dacht bij mijn eige dat komt later wel tot ik het bericht kreeg "rundll 32" werkt niet meer en moet worden afgesloten.:( Het bericht kwam spontaan en de latop werkte gewoon nog goed na het bericht.Ik baal er wel van ik heb een laptop voor 1300euro gekocht en ik niet eens backup cd voor maken.Ik heb een email gestuurd naar acer met mijn probleem, maar we zijn nu een week verder en ik heb nog steeds geen bericht terug gehad.Ik heb wel spijt dat ik hem via bol.com heb gekocht want ik kan niet even langs de winkel gaan met mijn laptop.:mad: (een goede les voor de volegende laptop of pc).Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen of teminste kan adviseren wat ik nu verder kan doen.

Merk:Acer Aspire 8920g
Besturingsys:Windows Vista home premium
Dvd's die ik heb gebruikt voor backup zijn van het merk Imation dvd+r dl 240min 8.5bg 2.4x

bedankt voor het lezen.

je kunt dus nog wel de laptop in...
ga dan even naar de website van acer.
en haal daar erecovery opnieuw op van de site

je kunt dus nog wel de laptop in...
ga dan even naar de website van acer.
en haal daar erecovery opnieuw op van de site

Heb ik gedaan, ik heb eRecovery opnieuw apart geinstaleerd maar ik krijg het bericht eRecovery management
kernel werkt niet meer.:(

in de acer toolbar zit (bij mij toch allesinds) ook de optie om de drivers en standaartprogramma's van acer te herstellen.
Dus ik zou zeggen. installeer via de toolbar het programma het geheel nogmaals opnieuw.

verder, die mail naar acer.
Het duurt inderdaad heel erg lang voordat je een mailtje terugkrijgt van acer.
Ik heb dan door het lange wachten soms al eens een 2e gestuurd (aan te raden zeker altijd 2 mails te sturen) en dan kreeg ik wel altijd een mailtje terug al duurt het steeds wel héél erg lang.

Misschien kan je eens even bellen naar acer.

in de acer toolbar zit (bij mij toch allesinds) ook de optie om de drivers en standaartprogramma's van acer te herstellen.
Dus ik zou zeggen. installeer via de toolbar het programma het geheel nogmaals opnieuw.

verder, die mail naar acer.
Het duurt inderdaad heel erg lang voordat je een mailtje terugkrijgt van acer.
Ik heb dan door het lange wachten soms al eens een 2e gestuurd (aan te raden zeker altijd 2 mails te sturen) en dan kreeg ik wel altijd een mailtje terug al duurt het steeds wel héél erg lang.

Misschien kan je eens even bellen naar acer.

Ik heb eRecovery toepassingen en stuurprograma's opnieuw installeren aangeklickt maar hij reageerd er niet op.

Ik denk dat ik je advies maar opvolg en ga bellen maandag naar acer, want dat wachten op de email duurt wel erg lang.Mijn latop werkt wel goed enzo, maar ik heb een backup cd gewoon nodig omdat ik in het verlede best vaak crashes heb gehad met mijn pc wil ik er zeker van zijn dat ik alles opnieuw kan installeren.

het kan inderdaad goed zijn dat je vista goed werkt nu maar het is inderdaad wel aangeraden recovery dvd's aan te maken...
acer heeft normaalgezien wel de optie om te herstellen naar de fabrieksinstellingen door alt + f10 in te drukken en zo de recovery partitie te bereiken maar uit eigen ervaring weet ik al dat dit niet altijd werkt :confused: maar dan heb je dus veel aan die recovery dvd's.

Ook kan je herinstalleren via de acer toolbar zelf maar dan vraag ik me af of dat proces dan ook niet ineens zal stilvallen :S

EDIT: zou het niet werken om die recovery dvd's aan te maken in de veilige modus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan