2linkerhanden
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 15 nov 2008
Hallo,
Ik heb gisteren mijn Acer Aspire 8920g notebook, die ik via bol.com heb besteld binnen gekregen.Alles is goed en het klopt allemaal, ik start hem op en de installatie wijst voorzich gaat allemaal prima.
Nadat de notebook helemaal klaar was heb ik twee spellen op geinstaleerd, die werkte ook prima.Toen zag ik dat ik een back-up cd moest maken, 12lege cd of 2 dvd's.Dus ik twee dvd's natuurlijk, het programa van Acer heet eRecovery dat even tussendoor.Dus toen werd er om een lege dvd gevraagd dus ik dvd'tje in gestopt maar na een seconde of tien geeft eRocovery dat het: "eRocovery Managmend kernel niet meer werkt"
.Ik probeerde het toen met lege cd's, en toen werkte eRecovery wel maar tot cd 10 en toen kreeg ik het bericht weer: "eRecovery Managmend kernel werkt niet meer.
Dus ik dacht bij mijn eige dat komt later wel tot ik het bericht kreeg "rundll 32" werkt niet meer en moet worden afgesloten.
Het bericht kwam spontaan en de latop werkte gewoon nog goed na het bericht.Ik baal er wel van ik heb een laptop voor 1300euro gekocht en ik niet eens backup cd voor maken.Ik heb een email gestuurd naar acer met mijn probleem, maar we zijn nu een week verder en ik heb nog steeds geen bericht terug gehad.Ik heb wel spijt dat ik hem via bol.com heb gekocht want ik kan niet even langs de winkel gaan met mijn laptop.
(een goede les voor de volegende laptop of pc).Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen of teminste kan adviseren wat ik nu verder kan doen.
Merk:Acer Aspire 8920g
Besturingsys:Windows Vista home premium
Dvd's die ik heb gebruikt voor backup zijn van het merk Imation dvd+r dl 240min 8.5bg 2.4x
bedankt voor het lezen.
Ik heb gisteren mijn Acer Aspire 8920g notebook, die ik via bol.com heb besteld binnen gekregen.Alles is goed en het klopt allemaal, ik start hem op en de installatie wijst voorzich gaat allemaal prima.
Nadat de notebook helemaal klaar was heb ik twee spellen op geinstaleerd, die werkte ook prima.Toen zag ik dat ik een back-up cd moest maken, 12lege cd of 2 dvd's.Dus ik twee dvd's natuurlijk, het programa van Acer heet eRecovery dat even tussendoor.Dus toen werd er om een lege dvd gevraagd dus ik dvd'tje in gestopt maar na een seconde of tien geeft eRocovery dat het: "eRocovery Managmend kernel niet meer werkt"

Dus ik dacht bij mijn eige dat komt later wel tot ik het bericht kreeg "rundll 32" werkt niet meer en moet worden afgesloten.

Merk:Acer Aspire 8920g
Besturingsys:Windows Vista home premium
Dvd's die ik heb gebruikt voor backup zijn van het merk Imation dvd+r dl 240min 8.5bg 2.4x
bedankt voor het lezen.