Acer Aspire 1640Z CD kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Ik ben de orginele installatie cd kwijt van mijn Acer Aspire 1640Z kwijt. nu heb ik een gewone windows XP versie erop gezet maar deze heeft niet alle systeem besturingen voor geluid etc. ik vroeg me af of er nu een oplossing is om de orginele besturings programma of volledige CD foor mijn laptop ergens te krijgen / downloaden is :o

Heb je al bij Acer zelf op de site gekeken, vaak zijn er updates van driver, dus worden die op de site gezet. Een meegeleverde cd-rom met drivers is al gauw verouderd.

staan dan alle programma's etc. die ook op de CD stonden erop? windows XP profesional heb ik al maar ik kan bijvoorbeeld niet me beeldscherm aanpassen enzo of instellingen van bepaalde knoppen wijzigen :eek:

Ik ben de orginele installatie cd kwijt van mijn Acer Aspire 1640Z kwijt. nu heb ik een gewone windows XP versie erop gezet maar deze heeft niet alle systeem besturingen voor geluid etc. ik vroeg me af of er nu een oplossing is om de orginele besturings programma of volledige CD foor mijn laptop ergens te krijgen / downloaden is :o

dat zij de drivers van de hardware dat je nodig hebt en die vind je op de site van ACER zelf.
gwn je computermodel(aspire 1640Z) ingeven en het besturingssysteem (xp) dan kan je drivers downloaden, als ze beschikbaar zijn (als er altijd al xp heeft opgestaan zijn ze zeker beschikbaar :thumb:

EDIT: te laat :)

Als het goed is kun je de drivers voor je beeldscherm, geluidskaart, netwerkkaart, enz bij Acer vinden.

ben nu alles aan 't downloaden voor XP hoop dat 't allemaal zometeen doet.

Lijkt mij dat hij dan ook weer automatisch opzoek gaat naar draadloze verbindingen? :thumb::confused:

ben nu alles aan 't downloaden voor XP hoop dat 't allemaal zometeen doet.

Lijkt mij dat hij dan ook weer automatisch opzoek gaat naar draadloze verbindingen? :thumb::confused:

ja wsn wel, als het een beveiligd netwerk is moet je nog een wachtwoord geven, maar dan vraagt de computer er wel naar :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan