Acer Aspire 3050 reageerd ineens traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij processen kun je zien welke zo druk zijn, en schakel die uit die uit te schakelen zijn, systeem processen die nodig zijn, kun je toch niet uit schakelen.

Als je dat één voor één doet, kom je vanzelf bij de boosdoener, niet explorer uitzetten, maar de rest kan gewoon.
Die foto's zijn inderdaad niet te lezen, zelfs met bril niet.:)
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan ik erachter komen welke bestanden er aan het draaien zijn en eventueel kan afsluiten !
 
Je kunt ook met Hijackthis de boel nazien, je kunt hem allen hier niet plaatsen, ze worden hier niet nagekeken, omdat hij is bedoeld voor/tegen spyware, en andere rommel, maar misschien kun je hem als doc. ofzo hier neerzetten, wil ik wel even mee kijken.
 
Om een bestand toe te voegen, klik bij het maken van een nieuwe reactie op de knop ‘Beheer bijlagen’. In het nieuwe venster dat wordt geopend, selecteer je het bestand dat je wilt toevoegen. Tot slot druk je op de ‘upload’ knop en het bestand wordt toegevoegd.

Als je je reactie hebt toegevoegd wordt de bijlage getoond in de reactie. Als de bijlage niet meteen wordt weergegeven, kun je het bestand bekijken door op de bestandsnaam te klikken.

Klik op de paperclip, en upload je document, als doc, of als txt, afhankelijk van de extensie.
 
HIer een bijlage van de gescande bestanden ofzo
met hijack
 

Bijlagen

  • Hijack This.txt
    11,5 KB · Weergaven: 11
Weinig te vinden wat vertragend zou kunnen werken, alleen onderstaande zaken, misschien.

Die 2 mogen er wel uit.
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O4 - HKCU\..\Run: [Seek Dumb] C:\DOCUME~1\TERRYM~1\APPLIC~1\FILMBO~1\roam stop.exe

Waar zijn deze voor?
O4 - HKLM\..\Run: [Atomupdatabend] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Drawnewatomup\LiesActive.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ares] "D:\Ares\Ares.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

Overigens gebruik je Norton Anti Virus, die ook erg vertragend werkt.
 
Weinig te vinden wat vertragend zou kunnen werken, alleen onderstaande zaken, misschien.

Die 2 mogen er wel uit.
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)
O4 - HKCU\..\Run: [Seek Dumb] C:\DOCUME~1\TERRYM~1\APPLIC~1\FILMBO~1\roam stop.exe

Waar zijn deze voor?
O4 - HKLM\..\Run: [Atomupdatabend] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Drawnewatomup\LiesActive.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ares] "D:\Ares\Ares.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

Overigens gebruik je Norton Anti Virus, die ook erg vertragend werkt

hoe haal ik die bestanden weg ?
die 2 die er uit mogen
en waar die adnere dingen voor zijn ik zou het niet weten
alleen
O4 - HKCU\..\Run: [ares] "D:\Ares\Ares.exe" -h dit is ares me download proggie voor muziek,
die adere weet ik echt niet :confused:
 
Kun je gewoon aanvinken in Hijackthis, en Fix Checked intoetsen, maar die zul je ook handmatig moeten verwijderen.

Probeer ook eens zonder die Norton, en kijk of het uitmaakt.
 
Hij is nu vrij snel :D
hij gaat sneller dn dat ie was :D
heel erg bedankt verder vind ik het niet meer nodig ik ga nog wel 1 vraag plaatsen
over me bureaublad en als ik dan rechtermuisknop doe moet ik eerst cancelen van een opengaand bestand :S maar ff vinden waaro


Heel erg bedankt :D :thumb:
 
Die laatste vraag snap ik niet.:eek:

Heeft misschien iets te maken met die bestanden die ik aanhaalde.
 
haha nee
dat heb ik vanaf het begin dat ik me laptop had maar nooit wegkreeg en ondertussen gek van word :p
ik heb al eens een keer een vraag gesteld over dat moet je daar maar is kijken mischien word je er iets wijzer van of snap je het een beetje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan