ACER Aspire 3680 laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
cpu kan ik al weinig aan doen heb ik al gehoord, ik heb nu een intel celeron M 430 1.73Ghz en ik kan dat naar een 64it versie veranderen door een M530 te steken, of een M450 van 2Ghz maar dan blijven we bij 32bit en dat is nu ook zoals men besturingssysteem. (kosten 100euro)

ik heb nog wel een leuk HDtje gezien seagate momentum 200 Gb 16Mb 7200rpm ipv men ouce seagte van 60Gb 8 Mb 5400rpm (kosten=175euro)

Corsair 2048MB,DDR2,SODIMM, 667,C5,Value Select, ik kan er zo 2 steken al ondersteunt men vista maar 3,3Gb maar men linux als het goed is 64Gb :d (kosten= 2*40euro) (ik ondersteun max 667Mhz) (ik heb nu 512+1024Mb)

ik heb nu een basisscore van 3 (je kan dat zien bij "mijn systeem", dit ligt aan de 3D weergave maar ik kan deze moeilijk veranderen omdat het via een chipset gaat 945GM, af gaat dit wel??

graag had ik wat meningen gehoord, ik weet dat het naar mijn noden is, maar dit is hobby dus het mag al iets kosten, maar de prijs/kwaliteit verhouding moet natuurlijk wel goed zijn.

Als iemand de artiklen goedkoper weet mag het altijd vermelden (ps: ik woon in Begie ik heb alles gezien bij Forcom in BE ik zou dat dan gaan ophalen, als het van nederland komt moet het opgestuurd worden en die kosten moeten we natuurlijk ook rekenen)

Laatst bewerkt:
Een laptop is niet of slecht te upgraden! Het enige wat kan is je RAM veranderen, dit zijn speciale bankjes. Verder kan alleen de HD geüpgrade worden, dit is een 2,5 inch harde schijf. Meer valt er aan een laptop niet te doen. Alles is geïntegreerd in de laptop.

Een laptop is niet of slecht te upgraden! Het enige wat kan is je RAM veranderen, dit zijn speciale bankjes. Verder kan alleen de HD geüpgrade worden, dit is een 2,5 inch harde schijf. Meer valt er aan een laptop niet te doen. Alles is geïntegreerd in de laptop.

ja dat had ik al aangegeven, maar wat vind je dan van de bovenstaande upgrades?? Vooral prijs/kwaliteit verhouding dan, af ik het al dan niet nodig heb doet er niet toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan