Acer Aspire 3692 WLMi naar LCD TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Op de achterkant van mijn laptop zie ik een blauw stekker gedeelte volgens mij iets voor een externe monitor.Nu is mijn vraag kan ik met een snoertje mijn laptop verbinden met mijn samsung LE-32S81B met 1 x seriëel (RS-232C) lijkt me wel gemakkelijk.Voor het overbrengen van een gedownloade 720p.HDDVD.x264 bestands formaat.:love:

hallo,
als het goed is krijgt u het met deze kabel werkend:
https://www.medionshop.nl/?areaID=4..._lid=9&tduid=6ccb49d82004b1942008f1e910f18aa8

als u tv zo'n aansluiting heeft
01mini_dsub15-box-l.jpg

Met een seriele RS1 x seriëel (RS-232C) gaat dat toch echt niet lukken hoor. Een seriele kabel heeft een 9 pins aansluiting (of 25, maar die zie je op een laptop toch echt nooit). Een VGA aansluiting beschikt over 15 pinnen.

Meestal zal de laptop bij het vinden overschakelen naar het externe scherm (soms allebei). Mocht je geen beeld zien, dan kun je meestal met Fn+F5 schakelen tussen LCD, VGA of beiden - je kunt dit op je keyboard wel terugvinden.

Oplossing

Bedankt voor je reacties de oplossing is niet ver weg meer,waar en welk kabeltje moet ik nu kopen om de vga(blauwe vrouwtjes uitgangen) te verbinden?:thumb:

Volgens mij zit er gewoon een D-Sub (15 polige) ingang op de samsung LE-32S81B (naast de HDMI ingangen). Je kunt dus gewoon een 15 polige D-Sub male naar 15 polige D-Sub male VGA kabel bestellen. Ik zou niet de goedkoopste nemen, dat is meestal ook van slechtere kwaliteit - vergelijk met scartkabels van 5 euro of 50 euro...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan