acer aspire 5102

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik heb een acer aspire 5102 en ik wil er graag een instalatie cd van want als mijn pc kapot is wil ik heb graag opnieuw instalereen. :(

want anders ben ik weer €70 kwijt :confused: en is hij aleen geinstaleert

kunnen jullie mij helpen? (het liefts wil ik xp )

Welkom op Helpmij.:)

Heeft Acer niet een recovery partitie?

Dan ben ik bang dat je toch Windows weer zal moeten aanschaffen. Tenzij je Windows nog in kan komen, dan kun je de installatie key nog opvragen en een cd van bijvoorbeeld een kennis lenen.

Dan ben ik bang dat je toch Windows weer zal moeten aanschaffen. Tenzij je Windows nog in kan komen, dan kun je de installatie key nog opvragen en een cd van bijvoorbeeld een kennis lenen.

maar kijk ik ken niemand met een acer aspire 5102 of maakt dat niks uit want mijn (broertje) heeft vista maar hij heeft een desctop en ik laptop of kan ik die ook instaleren ?? :eek:

Als je een full version van Windows Xp/vista hebt kun je die gebruiken. De driver kun je waarschijnlijk wel op de site van Acer downloaden.

Hangt er vanaf wat voor cd/dvd het is. Is het en meegeleverde cd/dvd van een kant en klaar systeem zoals HP, Dell, dan gaat het niet werken. Dat zijn namelijk recovery cd/dvd's. Je zal wel meer driver nodig hebben, dan alleen voor je energie en sneltoetsen. Denk hierbij aan de videkaart, geluid, netwerk enz.

Hangt er vanaf wat voor cd/dvd het is. Is het en meegeleverde cd/dvd van een kant en klaar systeem zoals HP, Dell, dan gaat het niet werken. Dat zijn namelijk recovery cd/dvd's. Je zal wel meer driver nodig hebben, dan alleen voor je energie en sneltoetsen. Denk hierbij aan de videkaart, geluid, netwerk enz.

ofterwijf ik kan het schudden:shocked:

Wel met een recovery cd/dvd, dat gaat niet werken. Je zal een volldige Windows installatie cd/dvd moeten hebben.

Wel met een recovery cd/dvd, dat gaat niet werken. Je zal een volldige Windows installatie cd/dvd moeten hebben.

mijn broertje heeft deze (gekregen van iemand die wij kennen )

is een gecopieerde maar ik maak er wel een prt screen van wat je dan ziet in xp
maar waar moet ik een prt scren van make dat u/jij dat kunt zien?
(als ik hem in zijn pc doe is het met opnieuw instaleren van xp

Laatst bewerkt:
Ooit gehoord van torrents :rolleyes:
Daar kan je veel windows xp softwares vinden download het gewoon via utorrent.
En dan gewoon via nero branden.
*knip* en *knip*

DarkBladeX

maar kijk ik heb al windows xp op cd maar hoe kom ik aan de rest? en ik heb de key :P

Je kan bij Acer op de site alle drivers vinden voor je laptop.

Alles wat Acer daar voor jou laptop aanbied.

Ik heb je afbeeldingen aangepast en klikbaar gemaakt. Nu blijft de pagina layt-out normaal.:)

Wat er bij "Driver en utilities" staat heb je ieder geval nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan