Acer Aspire 5310 XP PROBLEEM

Status
Niet open voor verdere reacties.

MRWilly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
1
Hallo mensen, ik ben hier net nieuw en heb direct een probleem waar ik niet uit kom,,

Ik heb men schoon zusje aangeboden XP op haar aspire 5310 laptop te zetten (hier stond windows vista op) en daar is deze laptop eigenlijks gewoon niet geschikt voor !!..

Nou kom ik er echt niet uit,, heb al veel gegoogled veel gezocht maar het lukt me maar niet ... hopelijk kan iemand van jullie mij helpen wat tedoen .. !!


||=== Het volgende geprobeerd ===||
* F6 diskette maken zowel vanaf de intel site als van de acer site, geen van bijde werkte maakt niet uit welke driver ik gebruik bij de installatie hij vind de sata schijf niet ...

* Zelf een Xp cd maken met de driver der in en SPII van windows, ook hierbij vertikt hij het de sata schijf te vinden

* Windows XPProCorp NDL Post SP2 Maart 2008 gedownload en geprobeerd (hier zit alles op aan en in) Deze vind de sata schijf wel maar mist bij de installatie verschillende *.XML bestanden, waardoor de installatie niet voortgezet kan worden.


Is er iemand op dit forum wie een antwoord voor mij heeft met betrekking tot dit probleem ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan