arnose09
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 aug 2006
Beste Helpmij'ers,
Nu ik mijn laptop koeling probleem heb verholpen ben ik van plan de processor te vervangen van de laptop:
-Is het mogelijk om dit te doen?
Zo ja:
-Volgens mij heb ik een PCPU nodig ter vervanging, klopt dat?
-Als ik zoek naar PCPU's kan ik moeilijk vinden wat ik zoek, is er voor AMD en/of Intel een lijst met PCPU's beschikbaar die in dit type laptop passen?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het max RAM geheugen 2GB is in dit type laptop:
-klopt dat? Kan een BIOS upgrade bijvoorbeeld nog extra ruimte creëren zodat ik meer RAM kwijt kan?
Dit is een budgetfix:
Voor weinig geld zie ik 2e hands processors worden aangeboden:
-Is dit te adviseren? Of kan een tweedehands processor bijv. uitsluitend problemen geven?
-Uiteraard sta ik open voor goede adviezen. Alvast bedankt!
(Acer Aspire 5315, Windows 7)
Nu ik mijn laptop koeling probleem heb verholpen ben ik van plan de processor te vervangen van de laptop:
-Is het mogelijk om dit te doen?
Zo ja:
-Volgens mij heb ik een PCPU nodig ter vervanging, klopt dat?
-Als ik zoek naar PCPU's kan ik moeilijk vinden wat ik zoek, is er voor AMD en/of Intel een lijst met PCPU's beschikbaar die in dit type laptop passen?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het max RAM geheugen 2GB is in dit type laptop:
-klopt dat? Kan een BIOS upgrade bijvoorbeeld nog extra ruimte creëren zodat ik meer RAM kwijt kan?
Dit is een budgetfix:
Voor weinig geld zie ik 2e hands processors worden aangeboden:
-Is dit te adviseren? Of kan een tweedehands processor bijv. uitsluitend problemen geven?
-Uiteraard sta ik open voor goede adviezen. Alvast bedankt!
(Acer Aspire 5315, Windows 7)