ACER Aspire 5750-2456G50MN vs. HP Pavilion G6-1345ED

Status
Niet open voor verdere reacties.

User112

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Beste lezer,

Ik twijfel over de koop van een van deze twee laptops:

ACER Aspire 5750-2456G50MN (529 euro)

of de

HP Pavilion G6-1345ED (499 euro)

De HP heeft een AMD A6-3420M processor en de ACER een i5-2450M processor.

De laptop is voor thuisgebruik (zelden mee op pad) en er worden geen (of nauwelijks) spellen op gespeeld. Ik vind de ACER mooier, maar de HP is 30 euro goedkoper, echter kan ik moeilijk een keuze maken op basis van de kwalificaties.

Wat zouden jullie mij aanraden in dit geval? Is er een duidelijk de betere? Zo ja welke?

Alvast heel erg bedankt!

:thumb:

Goedemorgen ,

Ik zou toch voor wat betere kwaliteit kiezen deze zelfde specificaties maar wel een beter merk;)

Bedankt voor je reactie!

Het probleem is dat ik de HP gisteren al gekocht heb. Ik was van plan om de ACER te kopen, maar de verkoper van de mediamarkt had me overtuigd om voor de HP te gaan. Thuis voelde dit echter niet helemaal goed aan.

Nu heb ik dus nog een aantal vragen:

Welke laptop zouden jullie aanschaffen in dit geval, de ACER of de HP?

Is ACER en/of HP niet een goed laptopmerk? Zo ja, allebei even 'slecht'? Is er sprake van een 'slechte' laptop of sprake van een 'minder goede' laptop?

Alvast bedankt!

Hoi,

Antwoord al gegeven;);) en je kan bij mediamarkt binnen twee weken terug brengen.
Acer is een budget merk in mijn ogen hp wat beter maar de merken zijn toch wel Toshiba,Asus en msi

Oké! Heb de laptop gelukkig nog niet uitgepakt, dus ga de laptop inderdaad terugbrengen! Bedankt!

Deze vraag had je nog niet beantwoord: de HP of de ACER? Haha ben gewoon erg benieuwd!

Ik kom nu tot de volgende laptops:

Asus K53E-SX1402V (555 euro 4launch, 587 euro mediemarkt)
Toshiba Satellite C660-2N3 (529 euro 4launch,laptopshop etc) (deze had jij al genoemd!)
MSI CX640-457NL (555 euro 4launch)

Hoi,

In mijn tweede reactie wel maar denk dat je de keuze tussen de twee van jou bedoeld, qua hardware dan de acer :D maar nu de vraag wie van de drie ik zou dan voor het notebook met de losse videokaart kiezen kan je eventueel toch wat meer mee dus de msi.

Bedankt voor je bijdrage!

Ik lees trouwens net het volgende op de mediamarkt website:

Retourneren / omruilen van producten gekocht in een Media Markt-vestiging
De klant kan bij elke vestiging van Media Markt in Nederland een in een Nederlandse vestiging van Media Markt aangekocht product omruilen onder onderstaande voorwaarden.

Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop.

Media Markt is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:

1. De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
2. Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde vestiging van Media Markt.
3. Het product moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
4. Het product is ongebruikt.

Uitgesloten van retour en omruiling zijn:

1. Prepaid- en softwarepakketten.
2. Licentiegebonden producten.
3. Navigatieapparatuur.
4. Desktopcomputers en notebooks.
5. Satelliettunerpakketten en smartcards.
6. Hygi�nische producten.

Hier schrok ik even van. Ik heb de laptop nog niet uitgepakt, zit nog in de doos en heb uiteraard de bon. Iemand hier ervaring mee?

Hoi,

Hij is toch nog ingepakt zou het gewoon proberen en misschien eventueel ruilen ze hebben bij media markt ook Asus en Toshiba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan