Acer Aspire 5750G laptop start zonet niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodin

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2007
Hello,

Ik wou bij mijn zoon zijn laptop van een maand oud zijn harddisk partitioneren.
Ik gebruik easeus partition master professional 9.0

Hij vroeg om te rebooten nadat ik het had ingesteld op de juiste grootte van partitie.
Na de reboot, zwart scherm en enkel de cursor bovenaan die blijft knipperen!!

Wat nu??

Zoon in paniek en ik nog meer.

Help.

Peter

Hoi,
je geeft erg weinig info over wat je precies gedaan hebt met die partities, hoeveel, hoe groot enz.
Belangrijker nog wat je evt. met de, meestal verborgen, herstelpartitie hebt gedaan. Waarschijnlijk zijn een of meer partitietabellen beschadigd/corrupt.
Je hebt zeker geen rescue dvd gemaakt en je hebt ook geen Win installatie dvd?
EaseUS Partition Master enables you to create bootable CD/DVD to manage hard disk partitions when your Operating System fails to boot or resize the primary drive to reinstall other Operating Systems or even manage partitions on a computer which has no Operating System. There are two ways to create EaseUS Partition Master bootable CD/DVD: create WinPE bootable disk and create Linux-based bootable disk.

WinPE bootable disk VS Linux bootable disk
EaseUS Partition Master WinPE bootable disk allows you to manage your hard disk partitions just the same as you do under Windows. However, a lot of functions are not available in Linux bootable disk, such as copy dynamic volume, convert dynamic disk to basic, display drive letter and etc. So we highly recommend you use WinPE bootable disk to manage your hard disk partitions. The following is comparison of EaseUS Partition Master WinPE bootable disk and Linux bootable disk.

Laatst bewerkt:
@Allen,

Bedankt voor jullie reacties, maar heb het zekere voor het onzekere genomen en alles opnieuw geïnstalleerd, met name Win 7 Ultimate.

Voor de installatie heb ik dan de partities aangemaakt en dan na de install draait ie weer als een zonnetje.

Groetjes aan minal en Mik Zjegger in Maastricht!

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan