Acer Aspire 6920 wil geen verbinding maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xsxsacer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2012
Mijn Acer Aspire 6920 wil geen Wifi verbinding maken.
Het maakt niet uit met welk netwerk ik het probeer, die van school die van thuis die van de buren.
Steeds gaat het op het laatst fout. Ik kan wel netwerken detecteren en starten met een verbinding maken, maar steeds mislukt het en uiteindelijk zegt de probleem oplosser steeds weer probleem met router of toegangspunt oplossen.
Met een kabel direct in de laptop is er geen enkel probleem en heb ik prima en snel internet.

Whats wrong ?:(

Mischien corrupte drivers? Kan je eerst de drivers voor je draadloze netwerk kaart opnieuw downloaden, vevolgens draadloos netwerkkaart verwijderen en dan opnieuw installeren?

Ik kan geen windows 7 wlan drivers vinden voor mijn laptop.
alleen voor Xp en Vista.

Weet iemand hier iets over ?

deze pagina moet de Intel driver software bevatten voor de Wifi spullen die jij hebt.

Bekijk het volgende:
Which file should you download?
If you have Windows 7 32-Bit:
DRIVERS ONLY: Wireless_15.2.0_Ds32.exe
Intel PROSet/Wireless WiFi Software (includes Drivers): Wireless_15.2.0_s32.exe

If you have Windows 7 64-Bit:
DRIVERS ONLY: Wireless_15.2.0_Ds64.exe
Intel PROSet/Wireless WiFi Software (includes Drivers): Wireless_15.2.0_s64.exe

Dus wil je alleen de driver updaten, dan kan dat. Wil je er ook een verbindingen hulpprogramma bij krijgen (incl. nieuwe driver) dan de relevante Intel PROSet/Wireless WiFi Software downloaden (32-bit of 64-bit, afhankelijk wat er op je laptop staat).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo,

heb je een nieuwe install gedaan of was er vroeger geen probleem om verbinding te maken.

Indien het een nieuwe install is zou ik gewoon alle drivers installeren die je vind voor dit model op de acer website en
proberen of het lukt.Is het een 32 of 64 bit versie?

Indien niet: post het hier ,dan kijken we verder.

Succes

Ik heb de driver van de acer site geïnstalleerd, maar het probleem is nog exact hetzelfde als eerst.
die driver was overgens ook voor windows vista gemaakt. Er is echt nergens een voor windows 7 te vinden.
ik heb windows 7 ultimate 64-bit

oei dnties, in botsing gekomen

was ook zoiets van plan maar wou eerst zeker weten of het een nieuwe install is en welke bit versie.

Gr .Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan