Acer Aspire 6930G-584G64MN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals? Haal er eens een uit voor me als je wilt...

http://www.block.nl/pls/egbsb/block_http.show_zoom?xi_artnr=69348

Artikelnummer: 69348
Intel Core 2 Duo T5800 processor
17 Inch WXGA+ CrystalBrite breedbeeld
Resolutie: 1440 x 900 pixels
4 Gigabyte geheugen
320 Gigabyte harddisk
nVidia GeForce Go 9600M GS
Dual Layer DVD writer
5 in 1 Geheugenkaartlezer
Ingebouwde CrystalEye webcam
Draadloos netwerk
High Definition Audio
4x USB 2.0, 1x HDMI
Microsoft Windows Vista Home Premium
775euro

http://www.block.nl/pls/egbsb/block_http.show_zoom?xi_artnr=69348

Artikelnummer: 69348
Intel Core 2 Duo T5800 processor
17 Inch WXGA+ CrystalBrite breedbeeld
Resolutie: 1440 x 900 pixels
4 Gigabyte geheugen
320 Gigabyte harddisk
Dual Layer DVD writer
5 in 1 Geheugenkaartlezer
Ingebouwde CrystalEye webcam
Draadloos netwerk
High Definition Audio
4x USB 2.0, 1x HDMI
Microsoft Windows Vista Home Premium
775euro
Kost ook wel ff wat meer... En is bijna hetzelfde als de Acer Aspire 6930G-584G64MN

Kost ook wel ff wat meer... En is bijna hetzelfde als de Acer Aspire 6930G-584G64MN

jou link heeft een groter hdd, mijn link heeft een veel beter videokaar en is 17 inch ipv 16, naar mijn idee is een videokaart veel belangrijker, want die kun je in een laptop niet vervangen en een hdd kun je wel vervangen!

jou link heeft een groter hdd, mijn link heeft een veel beter videokaar en is 17 inch ipv 16, naar mijn idee is een videokaart veel belangrijker, want die kun je in een laptop niet vervangen en een hdd kun je wel vervangen!

Wat is het verschil tussen
+
Nvidia GeForce 9300M GS

Wat is het verschil tussen
+
Nvidia GeForce 9300M GS

de verschil tussen die twee kaarten kun je vergelijken met een ferrari en een brommobiel, 9600m gs=ferrari 9300m gs=brommobiel!!!!!!!

op de 9300m gs kun je niet echt gamen, of je moet alles op low zetten met een res van640x480. spelen zoals crysis en gta4 kunnen helemaal niet gespeeld worden op 9300m gs!!!!!

de verschil tussen die twee kaarten kun je vergelijken met een ferrari en een brommobiel, 9600m gs=ferrari 9300m gs=brommobiel!!!!!!!

op de 9300m gs kun je niet echt gamen, of je moet alles op low zetten met een res van640x480. spelen zoals crysis en gta4 kunnen helemaal niet gespeeld worden op 9300m gs!!!!!

Ahzo...

Nog een andere zaak waar ik die zou kunnen kopen?

jij bent echt snel met typen vriend.

of je nog op iets ander moet letten hhmmm, ja acer is niet de beste kwaliteit, en wordt meestal afgeraden, maar ik heb zelf geen ervaring met acer dus ik kan dat niet bevestigen.

jij bent echt snel met typen vriend.

of je nog op iets ander moet letten hhmmm, ja acer is niet de beste kwaliteit, en wordt meestal afgeraden, maar ik heb zelf geen ervaring met acer dus ik kan dat niet bevestigen.

ow oke, wat beveel jij aan dan?
Greetz

ow oke, wat beveel jij aan dan?
Greetz

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ik schrik me rot van hoe snel je reageert.

Nogmaals ik weet niet of acer echt zo slecht is, ik heb het ook maar van andere mensen gehoord dus, als ik jouw was zou ik gewoon voor die acer gaan i.v.m prijs/prestatie verhouding. maar als je echt een kwaliteits lappie wilt dan moet je HP kopen, maar HP is wel duur vergeleken met acer.

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ik schrik me rot van hoe snel je reageert.

Nogmaals ik weet niet of acer echt zo slecht is, ik heb het ook maar van andere mensen gehoord dus, als ik jouw was zou ik gewoon voor die acer gaan i.v.m prijs/prestatie verhouding. maar als je echt een kwaliteits lappie wilt dan moet je HP kopen, maar HP is wel duur vergeleken met acer.

Haha, snel he.
Weet je een HP voor ong €700,-?

Greetz

Ik krijg bijna een hartstilstand.

tuurlijk weet ik een hp van 700 euro maar de prestatie zijn dan een stuk minder vergeleken met die acer, maar de kwaliteit is dan een stuk beter!

Hmz oke, ik ga dan maar eens kijken voor die ene.
En anders die ene die ik wilde. Heb toch een desktop voor games.
Trouwens, mn broer en pa hebben Acer, nog nooit problemen mee gehad...
Dus kijk wel:)
Link voor HP?

Fijne avond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan