Acer Aspire 7520 ICY70 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

shotcaller

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
Berichten
1
Hallo iedereen, ik zit met het volgende probleem:

Wanneer ik mijn laptop aanzet gebeurt er niks, Het lijkt net dat hij gelijk in slaapmodus gaat want het lampje van power button en DVD drive gaat steeds aan het uit.
En ik moet ook de accu eruit halen om de laptop uit te zetten.
Ook heb ik de achterkant open gemaakt om te kijken of ik ergens de BIOS kan resetten, maar dat kon ik niet vinden.

Ik heb zo'n vermoeden dat het aan de harde schijf kan liggen, aangezien het systeemicoontje ook steeds aan/uit gaat.
Maar wat denken jullie hierover?

Groetjes,

EDIT:
Ik heb het ook geprobeerd met netstroom(zonder accu), dus aan de accu kan het ook niet liggen?
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook in het (ongelukkige) bezit van deze laptop. echter heb ik het probleem ook gehad toen heb ik de accu er opnieuw ingedaan en weer aan de netstroom gezet en deed ie het weer alleen bij mij doet hij het alleen als ik geen netstroom eraan heb:evil: heb je er nog garantie op want dan zou ie misschien gemaakt kunnen worden (vind het zonde om er weer zoveel geld in te steken omdat die van mij buiten garantie valt en heb er alleen maar problemen mee gehad)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben ook in het (ongelukkige) bezit van deze laptop. echter heb ik het probleem ook gehad toen heb ik de accu er opnieuw ingedaan en weer aan de netstroom gezet en deed ie het weer alleen bij mij doet hij het alleen als ik geen netstroom eraan heb:evil: heb je er nog garantie op want dan zou ie misschien gemaakt kunnen worden (vind het zonde om er weer zoveel geld in te steken omdat die van mij buiten garantie valt en heb er alleen maar problemen mee gehad)

Hallo,

ik heb ook hetzelfde probleem hebben jullie er iets kunnen aan doen of weten jullie waar of bij wat het probleem lag?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb vlak hiervoor hierover een vraag gesteld. Als je daarbij kijkt staat er van hoe en wat. Titel: Acer Aspire 7520G start niet meer op; HELP. Het is een dik ^#$%&*#$ ding die domme acer! Mn adapter is ook al kapot.
 
problemen acer

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb vlak hiervoor hierover een vraag gesteld. Als je daarbij kijkt staat er van hoe en wat. Titel: Acer Aspire 7520G start niet meer op; HELP. Het is een dik ^#$%&*#$ ding die domme acer! Mn adapter is ook al kapot.

ja idd het is heel vervelend, de mijne ook juist uit garantie... 't is gelijk dat er een timerke inzit die hem dan doet falen.
Hopelijk komen we tot een oplossing hé.

groetjes
Wouter
 
overal op internet zeggen ze bios reset doen door 20 sec de power knop in te drukken ( zonder 230 en accu ) en dan weer de accu er in alleen werkt dat ook niet bij mij weet iemand ander misschien een manier om de BIOS te resette?
 
Dit is een fout in het moederbord door te hoge temperaturen .
Soldeerverbindingen verouderen .
Kijk het forum nog maar even na .
Het moederbord bakken in de oven op 200 graden werkt goed .
Heb vandaag die van mij gesloopt , gebakken en weer in elkaar gezet .
En warempel hij doet het weer perfect .
 
Welkom op Helpmij.nl

Opzich nu prima dat je een oplossing plaatst.En zal het ook laten staan.
de Topicstart op zich is uit maart.En dus niet actueel meer.

Derhalve gaat er nu een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan