[Acer Aspire 7520G] Accu 'op'

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Dag mensen.

Vorige week viel me al op dat ik vrij kort met de accu kon van mijn Acer Aspire 7520G - zo'n 30 tot 50 minuten.
Sinds vandaag raadt windows 7 mij aan om mijn accu te vervangen. De levensduur op hoge prestaties is 17m:34s. Vrij kort dus, en ik ben er bang voor dat ik op energiebesparing ook niet over het uur kom, dit in verband met colleges etc.

Ik heb eens rond gekeken, maar de prijzen voor een nieuwe accu liggen op >€100. Vrij prijzig dus. Is er ergens iets waar ik deze goedkoop kan krijgen of eventueel een 'niet-acer-accu' kan krijgen? (Zijn er redenen voor om dit niet te doen?)

Alvast bedankt,
Niek
 
accufit zou je accu nog kunnen repareren.
Is goedkoper dan een nieuwe.....
tja de accu's van acer zijn na 1 jaar echt op.
Ik heb nu de vijfde acer en ze gaan echt niet langer mee.
 
Ja inderdaad, ik heb deze nu een kleine 1,5 jaar.. Heb de laptop thuis veelal aan netstroom hangen, maar haal de accu er nooit uit voor het geval dat de draad er uit springt.
Is dit je 5e acer laptop of accu? Want ik heb met deze Acer zoveel gedoe gehad, en nu de accu ook al bijna dood is, heb ik er niet veel vertrouwen meer in :p

En waar staat dat over dat repareren? Ik heb de site rondgekeken, de prijzen voor nieuwe accu's varieren ook daar weer van 80 tot zelfs 130 euries :-(

(en trouwens, is dat repareren dan ook goedkoper in verhouding tot de levensduur? Dan doel ik op een vooruitblik dat ik de accu zeg maar 3x moet repareren in een jaar en dan alsnog meer betaal :p )
 
Dit is mijn 5e acer laptop en nooit problemen mee gehad.
accu reparatie betekend dar er nieuwe cellen in geplaatst worden.
Wij hebben er al verschillende accu's van boormachines laten herstellen en dat beviel ons goed.
Er staat een telefoonnummer op de site.ik zou zeggen bel eens.
 
Er zijn diverse aanbieders op de markt, prijzen verschillen, maar ook de kwaliteit! Let goed op want goedkoop is hier heel vaak duurkoop! Het gaat om de cellen die gebruikt worden!
Misschien is het een optie dat er ergens een bedrijf bij je in de buurt zit, zodat je kan testen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan