acer aspire 7520G laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze laptop ook, en heb even www.canirunit.com voor je gedraaid (zie bijlage). Let op dat hij het spel wel aankan, ondanks dat hij 'fail' zegt, dit komt door het besturingssysteem (windows 7).

Toch moet ik je zeggen dat ik binnenkort deze laptop voor de 6e keer ga opsturen.. Klachten waren achtereenvolgens -- webcam werkt niet, warmte, warmte + klemmend scherm (bij dichtdoen), etc.

Een kameraad van mij heeft deze laptop ook, en heeft binnen een maand zijn powerknop kapot geholpen, blijkbaar door er te hard op te drukken.

Al met al, ik zal in de toekomst niet zo snel meer een Acer laptop kopen ;)

Bijlagen

• sims.png
    sims.png
    68,3 KB · Weergaven: 71
ok:) bedankt jammer dat het dan zoon slechte laptop is noujah ik probbeer het om het geld hoef ik het niet te laten :p en ik hoor idd ook hele slechte verhalen over de webcam maarja dat is nou ook weer niet het punt die hou ik toch standaard uit te staan:D

eej allemaal gister de laptop opgehaald eerst nog ff wat moeite met het draadloos internet nu heb ik het voor elkaar, (zit er nu namelijk achter) tot nu toe echt een toplaptop voor weinig geld vooral de vele functies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan