Acer Aspire 7520G start niet meer op; HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik ook het adres van degene die het voor 50 euro doet...

En Nillow hoe kom jij aan die userguide..?!

Ik heb mezelf ongans gegoogled. Ik heb hem hier op mijn laptop staan en zou hem je graag willen geven. Ik kan hem alleen niet bijvoegen als bijlage, omdat hij 3mb is en dat schijnt te groot te zijn.

Mail me anders even op nillesgp_apenstaartje_hotmail.com

Dan stuur ik hem even naar je toe.

Ik wil nog steeds een echt uitgebreide tutorial maken, maar dat doe ik pas als ik merk dat er echt belangstelling voor is.

Adres voor reparatie acer 7520G

Hoi ik heb begrepen dat jullie een adres hebben om een acer te repareren met de hier omschreven problemen.

Zou iemand mij die kunnen geven zodat ik een laastste poging voor reparatie kan laten doen

Tnx

Alexander

Gelukt

Hoi ,

Voor het eerst in mijn leven heb ik iets gebakken, en wel mijn moederbord.

En raad eens !!!!

HET WERKT WEER

dus de tip werkt

groet

Alexander
:P

Hallo

Wij hebben de tip van Nillow opgevolgd.
Wij waren in het bezit van wel 2 acers!!!:rolleyes:
Allebei met het zelfde probleem.

Dus wij zijn aan het bakken geslagen.....
De eerste keer hadden we het moederbord verkeerd omliggen,
dus er smolten wat onderdelen af die er onmogelijk weer op te krijgen waren.:o
Bij de tweede hebben we dus wat beter opgelet....
8 minuutjes in de oven op 200 graden.
EN??????????? :shocked:
Opstarten en draaien maar!!!
Alles stond er nog gewoon op, niks geen gedoe met de bios of dingen opnieuw installeren.

Voorlopig doet deze het alweer een week,
af wachten hoe lang het blijft werken.
Anders bakken we hem gewoon nog een keer.

Voor diegene die het gaat proberen,
Veel succes!!:P

Ik heb al aardig wat servicemanuals verzonden en zojuist heb ik hem vast in stukken geknipt, zodat het deel waarin de demontage vermeld staat nu online geplaatst kan worden.

Videotutorial volgt nog, maar daar heb ik even iets meer tijd voor nodig.
Voor iedereen die al begonnen is: succes!

Herstel: wederom blijkt dit bestand te groot te zijn. Ik mag max 100 kb uploaden en dit is bijna 0.9 mb.
Wederom geldt: mail me voor de demontagemanual: nillesgp(apenstaartje)hotmail.com

Gefeliciteerd mensen, er is weer een trotse Acer klant toe te voegen aan het rijtje met dit probleem.
2,5 jaar oud, dus dag garantie. Als de tut klaar & geupload is wil ik zeker een keer aan het kokkerellen slaan!

Laatst bewerkt:
acer maken -- 50 euro

en, heeft iemand voor mij (in een pm / via het forum) een mail adres van degene die het voor mij voor 50 euries kan maken?! (NCNP!):thumb:

alvast bedankt!

Acer

Ja, lap. Hier dus ook hetzelfde probleem met mijn Acer Laptop. 2,5 jaar oud en dus geen garantie meer op.

Dus indien het mogelijk is, had ik ook graag dat adres gekregen van die mensen die het voor 50 euro willen nakijken.

Hij heeft het de laatste tijd waarschijnlijk erg druk gehad :)

Alvast bedankt !!

Ik heb de laptop ook lekker gebakken en ik moet zeggen het werkt...
En echt moeilijk is het niet...

Alleen krijg ik de temperatuur niet omlaag...
hij blijft rond de 100 graden...

En het spelen van de sims wil niet echt meer goed lukken... Grrr...

Acer

Ja, lap. Hier dus ook hetzelfde probleem met mijn Acer Laptop. 2,5 jaar oud en dus geen garantie meer op.

Dus indien het mogelijk is, had ik ook graag dat adres gekregen van die mensen die het voor 50 euro willen nakijken.

Hij heeft het de laatste tijd waarschijnlijk erg druk gehad :)

Alvast bedankt !!

Vergeten door te geven : U mag het adres mailen naar : halozeg@hotmail.com
Info over het "bakken" mag ook altijd op dat adres doorgemaild worden.

Héél erg bedankt !!

Hallo, heb het zelfde probleem,ook 2.5 jaar oud, zou ik ook dat adresje mogen. alvast bedankt.
gr

Laatst bewerkt:
Adres

Ook mijn laptop is na ruim 2 1/2 jaar " overleden ".
Ook ik zou graag van iemand het adres ontvangen van de 50 euro.
Alvast bedankt want dat koken zie ik niet zo zitten :confused:

Mijn acer is ook dood

Heej ik heb ook een kapotte acer en kom heel soms ff voorbij het acer inlogscherm maar is dan m'n videokaart nog goed want ik kwam zelf 1x tot een scherm verder wauw:shocked::p

Kan dit ook gefixed worden in de oven? kan daar geen filmpje over vinden op youtube alleen over de videokaart.

En zou ik ook de contactgegevens kunnen krijgen van de reparateur voor €50,-?

Bakken is gelukt

Nadat ik van Nilow de gebruiksaanwijzing had gekregen waarvoor mijn beste dank heb ik dat bakkenproject eventjes laten betijen. Tijdens het voorbije weekend ben ik dan eindelijk gestart met het demonteren van mijn Acer Aspire 7520. Het liep niet op wieltjes maar met veel overleg en gepeins is het moederbord naakt geworden. Zelfs de batterijtje op het moederbord had ik eraf gesoldeerd. Met de gegevens van Nilow was het bakken eerder kinderspel. Na afkoeling terug monteren hetgeen toch weer heel wat tijd vergde. Gelukkig had ik tijdens de demontage tientallen fotos genomen, ook een tip van Nilow. Na enkele uren werk eindelijk de spanning erop en......hij startte volledig op. Vrienden en kennissen die het project als ongelooflijk bestempelden werden verwittigd en kwamen het wonder aanschouwen. CD-ROM, geluid, ingebouwde camera en TV-kaart, alles werkt terug perfect en ik heb geen gegevens verloren.
Dit wonder heb ik te danken aan dit forum en dan speciaal aan Nilow in wie ik direct een blind vertrouwen had.
Nogmaals beste dank.

Handleiding kokkerellen

Hoi ik heb hetzelfde probleem met de acer.. Hij wil niet meer opstarten(aan, uit, aan uit) , herkent mijn hardeschijf niet meer. Kortom, je kunt er eigenlijk niks meer mee..

Nillow zou je mij ook de handleiding kunnen toesturen voor het kokkerellen? Misschien dat het bij mij ook gaat werken

Oh ja, mijn e-mail adres is: KNIP

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan