Acer Aspire 7520G

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paula79

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Hallo,

Vanmorgen wilde ik mijn laptop opstarten en constateerde ik dat deze niet meer wil doen wat ik graag wil dat hij doet, en dat is opstarten. Zodra ik de powerknop heb ingedrukt loopt hij vrijwel direct vast. Ik hoor dat hij de cd-rom wil aansturen aangezien ik daar 2 klikjes hoor. Verder doet hij niks meer. Hij blijft dit doen.

Ik kan hem ook niet meer via de powerknop afsluiten. Hoe lang ik deze ook ingedrukt houd, hij sluit niet af. Enkel door de accu en de netstroom te verwijderen kan ik de laptop afsluiten. Helaas bij herstarten vertoont zich hetzelfde probleem.

Tot hiervoor had ik nooit problemen met de laptop. Gisteravond heb ik hem nog gewoon gebruikt zonder klachten. Ik heb hem normaal afgesloten.

Wie kan mij helpen?

Groet paula

Hallo Marten,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb het gelezen maar dat gaat voor mij niet op. Zover kom ik niet eens. De laptop reageert niet op F2 of iets dergelijks. Helemaal niks eigenlijk. Ik heb geprobeerd een cd er in te doen maar meer als het schijfje in de cd-rom speler stoppen doet hij niet.

Hij start net 2 seconden op, valt dan uit, en begint dan weer opnieuw.

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn Packard Bell. Na een seconde of 2, 3 start hij vanzelf weer opnieuw op. Ik kon zelf nog wel in de BIOS komen, en heb zo via een cd met daarop Ubuntu mijn gegevens van de hardeschijf af kunnen halen. Daarna heb ik windows opnieuw geinstalleerd.

Ik heb even voor je gekeken, en heb deze topic gevonden. KLIK

succes,

Oke, ik zal straks de alt F10 functie proberen.
Die moet ik dan dus herhaaldelijk indrukken direct na het opstarten neem ik aan?

Ik heb de recovery CD wel geprobeerd maar als ik hem opstart met die CD erin ziet hij die nog steeds niet. Dus kan hem ook niet afspelen.

In ieder geval alvast bedankt voor de hulp zover

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan