Acer Aspire 7540G

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastersight

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2008
ik heb een probleempje na het instaleren van een schone windows 7 (zonder acer recovery en dat soort programmas)
heb ik alle drivers gedownload van de acer site en kom ik op het volgende
als ik op het knopje van bijv. signalup (wifi ontvanger) dan kreeg ik voor mij windows7 instalatie op mijn scherm een klein vakje met daarin een afbeelding dat hij geactiveerd of gedeactiveerd dit had ik bij elk knopje wat ik indrukte ook bij FN + het harder of zachter knopje of play/pause
heeft iemand enig idee hoe ik dit weer terug kan krijgen

Alvast bedankt!

Normaal gesproken moet je hier een driver voor installeren.
Maar ik heb ook wel es mee gemaakt dat het bij de orginele drivers van de fabrikant inzit.

Normaal gesproken moet je hier een driver voor installeren.
Maar ik heb ook wel es mee gemaakt dat het bij de orginele drivers van de fabrikant inzit.

hoe bedoel je ik heb op acer.nl alle mogelijke drivers gedownload en geinstaleerd maar geen succes

weet je mischien waar je die kan dowloaden

is tog net helemal wat ik zocht ik had eerst ene hele simpele mooie als ik op de Grote P knop drukte dna kwam het venstertje te verooschijn en kon daar dus programas starten en ook de knoppen zijn nog niet zoals ze waren ze zagen er veel mooier uit en nu zijn het simpele groene balkjes en groen teksjes

Ik heb ook een win7 installatie op mijn laptop gedaan.

En je moet acer launch manager installeren die vind je op de acer site.

Je moet dan:

Notebook --> Aspire --> 7540G --> Application --> Launch manager
En misschien zijn die andere 2 Webcam appliciations ook wel handig om te installeren.

Grt

Rens

bedankt,
dat is volgens mij dezelfde die ik nu heb zou je mischien een screenshot willen plaatsen?

Ik zit nu op mijn werk.

Dus dat zal helaas niet gaan.

Bij mij is het gewoon als ik een Fn functie gebruik, dat er een groene tekst op mijn scherm staat met bijv.: touchpad vergrendeld.

maar dat is altijd al zo geweest bij mij.
Heb btw een aspire 7250G

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan