Acer Aspire 7551

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sardonis

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Beste , we bezitten momenteel een Acer laptop Aspire 7551 met een werkgeheugen van 4 GB.
Heeft een dual core proccessor 2,1gigaherz.
Nu wil ik deze upgraden naar 8 GB , nu is mijn vraag :

Heeft dit zin en moet je nog bepaalde aanpassingen doen ?

Besturingssysteem is windows 7 home premium 64 bits.

Alvast bedankt !

Hallo Sardonis. 4 gig is al erg goed voor een laptop. Wat is de zin voor uitbreiding. De meeste hebben maar 1 of 2 gig.

Als het opstarten, multicasting enz enz langzaam is, of krijg je meldingen dat je virtueel geheugen vol is, dan is het wellicht te overwegen. Je kunt het zelf maar kijk uit voor beschadigingen.

klik

En hier een voorbeeld. Voorzichtigheid geboden klik

Moet je dan ergens nog iets anders instellen of wordt dit extra geheugen gelijk aangesproken ?

Eerst maar eens uitzoeken of het Mobo wel 8 GB ondersteunt. Heb zo mijn twijfels....

Hoi Manamana ; bedankt voor de leuke links.
Staat veel nuttige info in , ga het eerst eens een paar dagen grondig uittesten en dan alsnog beslissen.

Heb nog een bijkomende vraag , de fabrikanten van processoren gooien je dezer dagen om de oren met allerhande benamingen.

Hierdoor zie je door het bos de bomen niet meer , kan iemand mij hierover het een en ander verduidelijken ?

En deze processor , is die kwalitatief wat waard en met welke intel kan je deze vergelijken ??

Alvast hartelijk dank voor de vele reacties.

Inderdaad daar zit wat in door de bomen het bos niet meer zien. Ik gebruik meestal deze om te vergelijken qua prijs/kwaliteit. Dan zie je dus de beste, de nieuwste, en de populaire merken. Er staat rechts ook een linkje van "Lees meer over processors". Erg interesssant.

Prima site overigens vergelijken en kiezen. Klik hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan