acer aspire 7720z beeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
ik heb een acer aspire 7720z , na een update , ik denk van de videokaart ,,, heb ik een probleem op internet

als ik op internet zit bv. op markplaats en ik wil 1 plaatje naar beneden scrollen , dan gaat tie gewoon door tot het einde (onderaan de pagina) en andersom ook

als ik een andere driver voor windows 7 ultimate 32 zoek , en wil instaleren , zegt tie dat het niet compatelble is ...
wie weet iets voor me om het te verhelpen , ik ben geen echte wizzard haha

gr harry

ik had die aangemaakt , maar als ik systeemherstel draait , zegt dat er geneen is , dus daarom zoek ik naar een driver voor de acer alleen ik vindt hem niet , ook niet op de acer site

Je vertelt alleen niet welke videokaart / chip er in het systeem zit en een hoeveel bits Windows systeem je hebt draaien.

jaja staat er wel windows 7 ultimate 32 bit , de chip/controler , tja , everest werkt niet , die zegt intel ich8 south bridge , en dan gaat tie niet verder

gr harry

al betwijfel ik dat dit aan de videokaart ligt.
Ik denk eerder aan de browser..

Is je windows trouwens illigaal? Dat zou namelijk een reden kunnen zijn dat ie de driver niet pakt.
Aangezien er standaard vista home premium op staat :)

Deze laptop heeft : Intel GMA X3100 (shared videogeheugen)

Laatst bewerkt:
die is legaal , ik zal een andere browser proberen , daar heb ik niet aan gedacht

goed idee

gr harry

Heb je niets veranderd bij je instellingen voor het scrollen?
kijk eens hoe dit ingesteld is in configuratiescherm >muis>bladerwiel ,normaal staat ie op 3 regels.

dat heb ik effe nagekeken die staat die staat goed , ik heb effe firefox er op gezet , die werkt wel goed ,

beeld is wat kleiner , maar dat zal wel ergens inte stellen zijn

gr harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan