acer aspire 7741G geen beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisverberkt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Berichten
3
hallo,
ik wilde vandaag mijn laptop op pakken en nog geen 15 cm boven de tafel liet ik hem perongeluk vallen...
toen ik hem weer wilde opstarten kwam er gewoon het opstart scherm te staan
(er staat dan acer empowering people en links onder staat press F2 to enter SETUP daar heb ik op gedrukt maar ik snap er niet veel van...)
vervolgens bij het volgende scherm komt er boven een knipperend streepje dat een aantal keer knipperd.
hierna zou eigenlijk dan windows laad menu moeten openen maar dat gebeurd niet, er gebeurd verder helemaal niks meer ik heb hem zo een paar minuten laten staan op zwart beeld in de hoop dat er misschien iets zou gebeuren. maar er gebeurde niks.
kan iemand mij helpen?
 
als ik de aan en uit knop inhoud start hij op dan houd ik hem nog een paar seconden vast waarna er een flits komt en dan valt hij weer uit...
 
heb je de beschikking over een hdmi kabel + natuurlijk een tv met hdmi aansluiting

want dan zou je hem kunnen aansluiten op je tv kijken of je daar misschien wel beeld krijg

denk eigenlijk niet dat dit werkt ,omdat je computer uitvalt dus denk dat er waarschijnlijk iets kapot zal zijn aan je hardware

maar het is het proberen waard

en je zou kunnen luisteren of er geen raar getik uit je hd komt - weet niet of dit valt te horen bij laptops maar bij externe hd wel
 
Laatst bewerkt:
Hallo

ik wilde vandaag mijn laptop op pakken en nog geen 15 cm boven de tafel liet ik hem perongeluk vallen...

Indien deze laptop aan stond terwijl je deze liet vallen , is het heel goed mogelijk dat de harddisk is gecrasht , misschien wel defekt is.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan