Acer Aspire 9301AWSMi

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarrellDD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Berichten
111
Hallo helpmij helpers;

ik heb een acer aspire 9301AWSMi voor de maak, maar nu gebeurt er dit.
hij start niet elke keer op. als hij niet opstart zie ik dat aan dit:
Lampje van de processor knipert 1 keer. Thats all. je kan de cd la openen en dichten de fan begint af en toe wel eens te blazen en daar blijft het bij. Nu heb ik een keer 1 van de ram bakjes weggehaald (hij draaide toen op 1Ram bankje van 512mb)en starte hij op. dit werkt vaak maar niet altijd. als ik all de bankjes er uit haal en ik laat hem oer op het systeem geheugen dan knipert het lampje van de processor 3 keer dat betekend dat hij kan opstarten maar het blijft zwart scherm. ik heb de bios geupdate van 1.15 naar 1.20 maar het probleem blijft. ik heb all in de laptop gekeken maar niks gevonden. Hardeschijf is OK heb het een schone win7 opgezet. laptop komt uit 2007 de mevrouw heeft nog nooit ergens last an gehad. hij heeft altijd op de adaper gewerkt accu zat er nimmers in. Als het niet duidelijk is heb ik een nog grotere uitleg :)

Groetjes, DarrellDD
 
Hoi,
als je alle bankjes eruit haalt dan doet hij zeker niks, zonder RAM kan er niets in het geheugen geladen worden. Als hij het op 1 bankje vaak wel doet dan heb je kans dat ze allebei stuk/dubieus zijn. Heb je geen ander geheugen om uit te proberen?
 
ik heb ook de bankjes van mijn oude laptop er gezet dat allebij 1 gb maken zoals deze
heb ik het zelfde probleem mee
ene keer runt hij wel ander keer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan