buick
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2001
- Berichten
- 2.898
- Besturingssysteem
- Windows 10/11
Ok,
Na verschillende pogingen om het ding te reanimeren (allen mislukt) had ik een mail gestuurd naar Acer support met de vraag om de BIOS Bootblock gegevens en procedure te mailen maar (zoals gewoonlijk bij Acer als de garantie om is), weigeren ze elke vorm van hulp tenzij je direct een repairticket opent en een paar honderd Euro wil neertellen om hun dit te laten uitvoeren.
Hij gaat dus voor de sloop. Onderdelen eruit en misschien dat ik ooit nog voor elkaar kan krijgen om er een ander laptop mobo in te bouwen en zo in ieder geval het 20 inch scherm te gebruiken, maar anders bewaar ik in ieder geval de onderdelen.
In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken. :thumb:
Na verschillende pogingen om het ding te reanimeren (allen mislukt) had ik een mail gestuurd naar Acer support met de vraag om de BIOS Bootblock gegevens en procedure te mailen maar (zoals gewoonlijk bij Acer als de garantie om is), weigeren ze elke vorm van hulp tenzij je direct een repairticket opent en een paar honderd Euro wil neertellen om hun dit te laten uitvoeren.
Hij gaat dus voor de sloop. Onderdelen eruit en misschien dat ik ooit nog voor elkaar kan krijgen om er een ander laptop mobo in te bouwen en zo in ieder geval het 20 inch scherm te gebruiken, maar anders bewaar ik in ieder geval de onderdelen.
In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken. :thumb:
Laatst bewerkt: