Acer Aspire button werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo allemaal!

Na een fijne vakantie heb ik vandaag mijn laptop opnieuw opgestart en wat bleek, de knop van de negen doet het niet meer. Nu heb ik de toets eraf gehaald en op het rubber knopje (de actuele toets) gedrukt, maar ook dat werkt niet. Is er nog een manier om de toets te repareren???

Alvast bedankt

P.s. het gaat om het toetsenbord van de Acer Aspire 1360 laptop (ja, ik weet het, koop een nieuwe :o:o:o)

P.s.s Mijn broertje heeft de laptop een maal laten vallen, vanaf ong. 50cm hoogte, is dit misschien de oorzaak...?

Laatst bewerkt:
ik ben bang dat als je onder je toets niks meer kan repareren dat het probleem zich onder het keyboard zal bevinden, en daar zal je inderdaad niet zo snel bijkomen ben ik bang... en ja die val zal hoogstwaarschijnlijk de oorzaak zijn. (ik neem trouwens aan dat je nog wel weet of de 9 het wel deed voordat iemand hem liet vallen?)

ik ben bang dat als je onder je toets niks meer kan repareren dat het probleem zich onder het keyboard zal bevinden, en daar zal je inderdaad niet zo snel bijkomen ben ik bang... en ja die val zal hoogstwaarschijnlijk de oorzaak zijn. (ik neem trouwens aan dat je nog wel weet of de 9 het wel deed voordat iemand hem liet vallen?)

Ja, voor de vakantie deed de toets het gewoon, gisteren tijdens het uitpakken heeft hij he van de salontafel afgestoten.

Jammer dat het niet te repareren is, dan ben ik nu toch echt toe aan een nieuwe...:D

Het is wel raar, want als ik de toets tegelijk met shift indruk krijg ik (soms) wel een haakje en soms niet maar nog geen negen...:(:(:(

[EDIT] Als ik eerst een ander nummer op dezelfde rij indruk krijg ik ook wel een negen, wat is er nu toch aan de hand???¿¿¿

[EDIT 2] Na het opstarten vanochtend deed de toets het weer niet. Huh???

Laatst bewerkt:
tsja wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar het lijkt me geen softwarefout, zeker niet nadat hij van een salontafel is gevallen... ik denk gewoon dat er iets los zit... misschien kan je hem ff naar een computerzaak brengen en vragen of ze hem kunnen repareren.... tenzij je zelf technisch genoeg bent om dat hele ding uit elkaar te slopen :P

Laatst bewerkt:
tsja wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar het lijkt me geen softwarefout, zeker niet nadat hij van een salontafel is gevallen... ik denk gewoon dat er iets los zit... misschien kan je hem ff naar een computerzaak brengen en vragen of ze hem kunnen repareren.... tenzij je zelf technisch genoeg bent om dat hele ding uit elkaar te slopen :P

Dan word het toch echt tijd voor een nieuwe.

Ik heb hem een keer eerder los gehaald, maar ga dit morgen weer doen om te kijken of er iets te maken valt. Ik hoor namelijk als ik hem optil of beweeg o.i.d. iets rammelen, dus misschien is dat de oorzaak.

Na het loshalen is het probleem niet verholpen, het gerammel wel.

Het is nu een paar dagen later, en ik heb het even aangezien. Iedere ochtend, wanneer ik de laptop opstart, werkt de toets niet. Naarmate hij langer aanstaat, gaat de toets steeds beter werken. Hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan