acer aspire e560 nieuwe moederbord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

monkeyfree

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
ik heb een acer aspire e560,
waarvan de moerderbord kapot is :\
nu zoek ik een vervangende moederbord,
alles is nog gewoon standaard in de computer zelf.

kan iemand mij helpen !?

Oei geen leuk geintje,,
voor een nieuw moederbord contact opnemen met Acer, (met een beetje geluk kun je het onder garantie regelen, Acer is hier relatief eenvoudig mee)
anders moet je Acer vragen om een nieuw bord, alleen houd er rekening mee dat dit soort laptop moederborden rond de 300 euro kosten.

Mvg, Remco en Succes ermee :thumb:

Laatst bewerkt:
ik had al gebeld naar Acer gebeld, en ze konden me niet verder helpen.
dus ik dacht misschien weet iemand een goede vervanging.

Ik zou zeker kijken naar een nieuwe laptop, het is heel zonde om nog weer zoveel geld te besteden aan een oude laptop,
daarnaast heb je voor het bedrag van reparatie al een leuk basis laptopje :)

HEEEL erg bedankt, die 40 is het zeker waard !

maar hoe zie ik nou welke het beste zou passen? xD (moederbord is niet mijn sterkste kant ;D)

Laatst bewerkt door een moderator:
uhm, je processor past in een bepaalde socket, (in dit geval Socket 775) dus dat is de enige keuze moederborden die je kunt kiezen.
vervolgens kun je kijken naar het aantal ram banken, (als je nu 4 banken in gebruik hebt bijvoorbeeld, dan moet je ook een moederbord nemen met minimaal 4 banken, tenzij je er 2 niet wilt gebruiken uiteraard)
daarna kun je kijken naar bijvoorbeeld het aantal SATA poorten en USB poorten, (eventueel PCI en PCIe poorten)

Qua formaat zou ATX volgensmij moeten passen, en als ATX past dan past µATX zowiezo (micro - ATX)...

Veel succes met het zoeken van een leuk moederbordje,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan