Acer Aspire G7200 Predator goede gaming computer of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar dan nog een keertje deze specificaties voor 670 euro :)
AMD PHEON QUAD CORE X4 9950+ Socket AM2 processor met koeler 4 keer 2.6Ghz
ASRock A770CrossFire AM2+ ATX , S-ATA , 4 x DDR2 - Ethernet - crossfire - RAID - 7.1 geluid
Palit ATI HD4870 OC 1024MB PCI-E 2xDVI/TV DDR5
4096MB PC800 DDR2 merk geheugen van Kingston
WD WESTERN DIGITAL 1000GB SATA 7200rpm 32MB WD10EADSharde schijf
Samsung Super-WriteMaster 22 x multi DVD brander - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
geluidskaart
netwerkkaart
750watt voeding

is dit een goede deal of niet? en zo nee, wat moet er dan aan verbeterd worden? ik moet zeggen dat ik het toch wel verleidelijk vind, met name omdat het een compleet pakket is en snel geleverd kan worden, het scheelt ook een hoop als ik niet alles zelf hoef uit t ezoeken. had dat via 4launch geprobeerd maar heb toch de indruk dat ik een ongeveer even goed systeem heb gemaakt alleen dan 200 euro duurder (bij 4launch duurder)
Bedankt opnieuw

Laatst bewerkt:
maar dan nog een keertje deze specificaties voor 670 euro :)
AMD PHEON QUAD CORE X4 9950+ Socket AM2 processor met koeler 4 keer 2.6Ghz
ASRock A770CrossFire AM2+ ATX , S-ATA , 4 x DDR2 - Ethernet - crossfire - RAID - 7.1 geluid
Palit ATI HD4870 OC 1024MB PCI-E 2xDVI/TV DDR5
4096MB PC800 DDR2 merk geheugen van Kingston
WD WESTERN DIGITAL 1000GB SATA 7200rpm 32MB WD10EADSharde schijf
Samsung Super-WriteMaster 22 x multi DVD brander - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
geluidskaart
netwerkkaart
750watt voeding

is dit een goede deal of niet? en zo nee, wat moet er dan aan verbeterd worden? ik moet zeggen dat ik het toch wel verleidelijk vind, met name omdat het een compleet pakket is en snel geleverd kan worden, het scheelt ook een hoop als ik niet alles zelf hoef uit t ezoeken. had dat via 4launch geprobeerd maar heb toch de indruk dat ik een ongeveer even goed systeem heb gemaakt alleen dan 200 euro duurder (bij 4launch duurder)
Bedankt opnieuw

Tja, goed systeem of niet? Dan zou je de specificaties van elk onderdeel even moeten bekijken.
Over die dikgedrukte zin, 2 maanden geleden wist ik er ook nog niks van. Ben wat op forums gaan rondneuzen en ik heb nu al een leuk systeem samengesteld, moeilijk is het niet en je bespaart er vaak geld mee.

processor is niet echt goed voor een gamepc.
Dan kan je beter dit nemen:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/67517

even duur...

aah top, bedankt. weet je alleen nog een alternatief voor de harde schijf en het moederbord? ik wil namelijk zo snel mogelijk een nieuwe computer (aangeizen mn oude is gecrasht) en de harde schijf en moederbord zijn nog niet zo snel leverbaar...

hardstikke bedankt, en dit is dus wel een pc waar ik flink mee kan gamen en multitasken?
is het nog een idee om de hd4890 te nemen ipv hd4870? of maakt dat niet zoveel verschil?

Tja. Elke euro extra levert weer een betere pc op.
Maar dan kom je feitelijk op een gegeven moment weer op deze uit:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/74211
(zonder beeldscherm en speakers)

Maar die vond je weer te duur volgens mij, want toen kwam je met die dragon-pc.

De processor x3 720 is voor gamen goed genoeg.
Voor Multitasken is een quadcore misschien handiger.
weer een optie.
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/49632

(het begint me vandaag een beetje te duizelen -> ik heb volgens mij al 100 verschillende systemen geplaatst alleen vandaag.. :cool:)

haha, ja dat heb ik gezien
oke die laatste optie van jou ( http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/49632#p-15 ) lijkt mij dan wel prima. heb alleen nog één vraag, en dat is, is het nog zinvol om de 4890 videokaart erin te doen ipv deze? want die is volgens mij beter? en zo ja, welke 4890 dan (op 4launch zag ik allerlei verschillende namelijk)

En op welke reolutie ga je gamen?
Dat scherm heeft namelijk een vrij aparte resolutie, als ik het goed heb.

Eigenlijk denk ik dat die HD4890 niet al teveel meerwaarde boven een HD4870 heeft.

de beste resolutie is 1440*900 (ofzoiets)
maar als t niet veel meerwaarde heeft dan hou ik het wel bij die andere, dat scheelt weer 50euro ofzo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan