Acer Aspire L3600

Status
Niet open voor verdere reacties.

uriah1a

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Hoikes,

Ik heb nog niet zo lang geleden een Acer Aspire L3600 gekocht en heb bij de installatie (eerste opstart) heel veel problemen gehad, maar het is uiteindelijk gelukt. Normaal moest de pc vragen of ik een recoverycd wou maken, maar dat is niet gebeurt. Ik ben terug naar die winkel gegaan en gevraagd wat ik moest doen en ze zeiden dat je dat kon vinden op de pc. Ik vind dat nergens :mad: Mijn zus heeft een paar dagen geleden een laptop van Packard Bell gekocht en heeft recovery cd's maar ik denk niet dat ik die kan gebruiken voor een Acer.
Waar vind ik dat op de pc???

Ik zou ook willen weten waar ik vistashrinker of zo kan vinden op de pc zodat ik een nieuwe partitie kan maken om mijn oude vertrouwde xp op te installeren. Want ik haat vista, vind niets terug want het is compleet anders dan xp. Ben zeer zeker geen computerleek maar ken maar windows 95 tot xp.

heb je de groene E op je beeldscherm staan van de computer
zo ja klik daar op en je kunt een back-up maken.

Nee, heeft er nooit opgestaan als ik me goed herinner. Moet ergens staan volgens die verkoper maar waar? Die heeft niet van een groene e geklapt.

type bij help eens in recovery dvd of back-up
via f10 kun je een recovery uitvoeren als ik het goed onthouden heb.

Het hele verhaal hoe je recoverry cd's moet maken staan duidelijk vermeld in de gebruiksaanwijzing die er bij geleverd is.

Hoe?

Zet de status ook ff op opgelost (onderaan).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan