Acer Aspire L5100-TV [UPGRADEN]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Niet rot bedoeld hoor maar gezien wat je allemaal wilt kopen hd ,videokaart geheugen is het dan niet verstandiger om voor een nieuw systeem te kiezen de 4400 is al een aantal generaties oud.

Laatst bewerkt:
Ja dat is ook een optie. Heb je mischien een voorstel voor een leuke prijs?

Hoi,

Wat zou je willen besteden en gaat het om alleen de pc en niet de randapparatuur?

Alleen een pc. Bestemd voor [bijna] professioneel grafisch gebruik.
En mijn pc moet daarop aangepast worden wat werkt dat werkt. Ik wil het zo min mogelijk laten kosten.
Heb geen benul van prijzen verder?
Pré: HDMI out, zodat het op een lcd TV kan worden aangesloten.

profesioneel grafisch gebruik en dan een athlon II processor met een game kaart.... dat is geen pc die hij wil hebben
het mist ook nog een hoeveelheid aan ram 16GB minimaal

profesioneel grafisch gebruik en dan een athlon II processor met een game kaart.... dat is geen pc die hij wil hebben
het mist ook nog een hoeveelheid aan ram 16GB minimaal
alleen deze gebruiker wil niet te veel geld uitgeven en dan is dit een goed en goedkoop systeem voor die prijs en hij kan er later ook nog extra ram geheugen bijkopen
en ik denk niet dat die een nvidia quadro 6000 wil hebben van 7000 euro wat inderdaad beter is voor video en fotobewerking http://azerty.nl/8-1165-361619/nvidia-quadro-6000-sdi-by-pny-.html

Laatst bewerkt:
ik heb niet gezecht dat hij gelijk een extreem dure quadro kaart most kopen
er zijn ook quadro kaartjes die een stuk goedkoper zijn dan wat jij nu doet voor doen

Photoshoppen zou met een simpel workstation kaartje al kunnen
de vraag is echter of meneer ook CS5 of Sony Vegas ofzo wil gebruiken alleen dan heeft de TS iets aan een Quadro kaart
ook is de vraag of de TS wil gaan renderen alleen dan heeft meneer nut aan 16GB
zo niet dan zou de TS al genoeg hebben aan een standaard pc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan