acer aspire one met linux wil ik xp op

Status
Niet open voor verdere reacties.

hcvanleijen

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
Berichten
6
ik heb een acer aspire one met linux nu sluit ik een externe cd rom er op aan hij ziet die ook in bios heb ik hem op 1 gezet maar hij start niet op via de cd rom in linux kan ik wel door de cd bladeren wie kan mij helpen aub ik wou de laptop klaarmaken voor me moeder
 
ik krijg geen usb stick te zien in

ik krijg geen usb stick te zien in pe to usb

heb de pe to usb in de map gezet hij start ook op maar er gebeurt niets krijg geen usb stick vermeld en kan ook niet op start drukken

hellp
 
Hoi !

Werk je wel vanaf een Windows XP-systeem ?

Anders is de tutorial niet geschikt.

Greetz,

Harry.
 
hallo

nee ik heb windows vista home premium erop staan maar die drie bestanden moet ik op de pc installeren en opstarten ik heb eerst de boot unzip daarna de andere van eptousb heb ik de exe bestand naar usb preb gekopieerd. als ik dan op de cmd klik krijg ik de goeie beelde dan druk ik op een toets dan eptousb op maar ik zie geen usb stick verschijnen en kan dus ook niet op start drukken

cees:rolleyes:
 
Hoi !

Tja, dus je stick wordt niet gezien ?

Ik weet dat diverse mensen op dit forum het al op deze manier gedaan hebben, waaronder ik zelf, zonder enig probleem.

Dus waar dit aan ligt zou ik echt niet weten.

Greetz,

Harry.
 
usb stick boot

en het moet echt een 2 gb stick zijn kan het ook op een externe harde schijf gedaan worden dat ik daar een map aan maak
 
Hoi !

Als je de externe HDD bootable kunt maken.....

Greetz,

Harry.
 
Gebruik Ultraiso en heb je iso image zoja je kan onder write disk image een bootable hdd of usb stick maken ( Externe) werkt perfect
 
boot usb

war kan ik die programma s vinden dan heb alles afgezocht heb ik ultra iso start nietop kan het ook met iso buster
 
Hoi !

Zoals ik al aan gaf, m.i. is booten en dan installeren van een externe HDD geen optie !

Greetz,

Harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan