Acer Aspire Predator Ranger

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobBos

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
86
Hallo allemaal.

Ik ga binnenkort de Acer Aspire Predator Ranger kopen en vroeg mij af of jullie misschien
weten waar je deze goedkoop kunt krijgen INCL. Goed beeldscherm, toetsenbord, muis
en speakers.

Ik heb al veel gezogd op google.nl, maar natuurlijk hebben jullie hier veel mensen die mij
verder kunnen helpen EN hopelijk ook willen :)

Ik weet dat er zo meteen reacties zullen komen van: Die pc is niet goed, veel overbodige
dingen, je kunt beter die of die nemen... Is niet nodig, want ik ben toch te eigenwijs om
van gedachten te veranderen^^

Ik hoop dat iemand tijd heeft, alvast bedankt!!

Rob.


Goedkoopste die ik heb kunnen vinden (Excl. Beeldscherm en de rest):

https://www.dynabyte.nl/article.php?tc=m4n&xi=25331&TRANSID=224229031&m4n_aid=10929&_df=true
 
Laatst bewerkt:
Maar als ik de ranger op zoek zie ik alleen blauwe staan, zijn ze ook in het oranje
(of zoals de makers het noemen: koperkleurig) verkrijgbaar? Als dat zo is dan ben ik
er bijna :D

Ohja, bij de meeste ACER pc's zit er standaard een muis en toetsenbord bij, iemand
een idee of dat bij de ranger ook zo is???
 
Laatst bewerkt:
Acer computers en notebooks hebben een typische 1000 urenn moederboard, dus na 1000 uur werkt hij niet meer, beeldscherm is zwart en werkt niet meer. Reparatie is boven de 300 euro. Ik heb het zelf gehad dus...
 
Acer computers en notebooks hebben een typische 1000 urenn moederboard, dus na 1000 uur werkt hij niet meer, beeldscherm is zwart en werkt niet meer. Reparatie is boven de 300 euro. Ik heb het zelf gehad dus...

Dat is iets overdreven gesteld, maar ik zou die pc ook NOOIT kopen voor dat geld. Kun je wel wat beters voor krijgen zeg!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan