Acer Aspire T136 geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelteprinsje

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2012
Hallo!

ik heb Windows 7 op mijn Acer T136 geinstalleerd, maar nu schept mijn verbazing dat ik geen internet op mijn pc heb. terwijl voorheen bij het
XP besturing systeem geen problemen waren, nu geeft hij mij wel een fout aan dat er bij de Ethernet Controller en de Multimedia Audio Controller geen drivers zijn geinstalleerd.

nu ben ik een tijdje opzoek geweest naar de juiste drivers, maar zoals jullie al verwacht hadden: Zonder succes.

Dus vandaar mijn vraag: Hoe nu Verder?
Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Jelte van Duin

Laatst bewerkt:
Dankuwel!
bij de acer website kan ik de drivers niet vinden, ik ben bang dat het dus iets lastiger word, maar dat betekend niet dat het onmogelijk is dacht ik zo.
ik heb trouwens geen laptop maar een Desktop haha,
en ik ik had geen problemen bij het installeren van windows 7, en hij draait als een zonnetje, echt super snel, heb alleen geen internet en dat is nou eenmaal wel een must have in deze tijden!

verder nog suggesties?

Met vriendelijke groet,
Jelte van duin

Ja mijn zoekactie leverde dus een laptop op. :o
Dan zal ik nog eens even verder kijken, wat je ook nog kunt, is een netwerkkaartje kopen +/- €15 voor je desktop.

Tjaa het leven zit vol verassingen haha!
Als u dat voor mij zou willen doen zou ik dat helemaal geweldig vinden!

Met vriendelijke groet,
Jelte van duin

Als het goed is kan Windows 7 ook overweg met 'oude' netwerkdrivers, zoals voor XP.
Indien je de IC Plus 1000 Gigabit netwerkadapter hebt:
hier de XP driver 64-bit
hier de XP driver 32-bit
Indien je de SIS [900] Fast Ethernet adapter hebt:
hier de XP driver 64-bit. De driver staat (na uitpakken) in de WS03XP64 submap.
hier de XP driver 32-bit. De driver staat (na uitpakken) in de WinXP submap.

Tijs.

@dnties Dit is de Netwerk Kaard die ik heb "Networking Integrated 10/100 Base T" dat geef hij iig aan bij de systeem specs, maar ik zal proberen het met de 2e driver te proberen. Hoe installeer ik een driver? moet dat met een cd of floppy? of kan ik het ook terwijl mijn computer aan staat via de update driver knop? zo ja hoe werkt dat dan ?

@Mik Zjegger, Stel voor als ik deze netwerk kaart " http://www.pixmania.nl/nl/nl/486095...ci-adapter-ether.html?srcid=103&CodePromo=oui " koop heeft dat verder nog effect op mijn computer? moet ik hier nog iets voor bij kopen? ik heb snel internet thuis, en zou dat ook graag snel op de computer willen hebben!.

Met vriendelijke groet,
Jelte van duin

Daar zijn 100en filmpjes etc. over.
Kijk bijv. hier. Natuurlijk vooraf de te installeren driver(s) downloaden en uitpakken, zodat je ernaar kunt bladeren tijdens het proces.

Tijs.

oke nou dan weet ik iig hoe ik hem moet installeren Dankjewel!, nu moet ik alleen de juiste driver nog hebben, en ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar om die te vinden.
het is toch mogelijk alle hardware met elkaar te combineren ? overal zijn toch drivers voor?

Met vriendelijke groet,
Jelte van Duin

a. Ik heb in mijn eerste posting wat gezegd over het installeren van XP/W2003 drivers. Probeer dat eens uit.
b. Je apparaat is 'belegen', dus het is (vind ik) onzin om te veronderstellen dat van alle ('belegen') hardware er Windows 7 drivers moeten zijn. Per slot is het apparaat uitgeleverd met XP.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan